Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Evés, ivás, mulatérozás

2007.06.21. 13:32 Baator

Folyamatosan bővítve!!!

Az első hónapban csak úgy hívtak: Molnár "Ipariporszívó" Bátor.

 

Szerintem az arcomra van írva, hogy milyen jól esett ez a nagy "korsó" finom tejecske.

 

Már 5 hónapos voltam, amikor mást is megkóstoltam a tejecskén (és a fürdővizen :) ) kívül. Először vízzel próbálkozott Anyu, de az akkor nem jött be nekem. A babateát elfogadtam, és a csipketeát is nagyon szeretem. De amióta ilyen veszett meleg van, már megiszom a vizet is. És olyan sokat iszok egész nap (kb 7dl/nap a szopik mellett), hogy nem is győznék pohárból vagy kiskanálból inni, úgyhogy a cumisüveg életem részévé vált. Apának nagyon tetszik a dolog, mert most már ő is tud nekem adni inni, nemcsak az Anya.

 

Apával már tanulunk korsóból inni. Így tudok segíteni neki, hogy elbírjon ezzel a nagy korsó finomsággal...

 

Július óta már nemcsak tejcit "eszem", hanem kóstolgatom a szilárd étkeket is. Almapürével kezdtük. Először furi volt, de másodszorra már nem annyira. Még le is nyeltem pár kanállal belőle... :) Igaz, egy kicsit még furán fogom a kanalat, de majd beletanulok ebbe a módiba is.

Sajnos Anyukám hamar rájött, hogy kevesebbet kell mosni és tisztogatni, ha nem enged evés közben mindenfelé hadonászni a kezemmel, így már nem pacsálhatok a trutymóban kedvemre... :( Kevésbé lett érdekes a kaja-kanalazgatás, de kétségtelen, hogy sokkal hatékonyabban is fogyasztok...

Hat hónapos koromra elmondhatom magamról, hogy már kóstoltam az almát, a barackot, és a barackos almát... :) Állítólag most a meggy jön, aztán a sárgarépa. Még nem tudom, hogy ezek mik, sőt, kimondani sem tudom a nevüket, de az ízükről majd beszámolok Nektek...

Hát megkóstoltatott a meggy név alatt futó vérpiros nedű is. Íme, bemutathatom ékes bizonyítékát annak, hogy fogak nélkül is élhet valaki vámpírbébiként... Én vagyok Drakula Baba, a Pelenkás Rém(aranyos kisfiú):

 

Július végén Zalaszentgróton jártam Marcsiéknál vendégségben. Marcsiról hallottam már Max bácsitól, hogy igencsak meg tudja tömni az embert a finomságokkal, amiket a boszorkánykonyhájában kotyvaszt... Én sem maradtam ki ebből az élményből. Marcsival megkóstoltuk a banánpürét. Nagyon finom volt, bátran ajánlhatom minden babatársamnak, ha még nem jöttek volna rá maguktól is... :)

 

...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr78537096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása