Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Játszani, játszani, játszani

2007.06.21. 13:33 Baator

 Főállású játék(meg)szakértő vagyok. 

A játékokat, amiket kapok, jó alaposan kell tanulmányoznom, hogy aztán felelősségem tudatában eldönthessem, hogy akkor azzal most jó-e játszani vagy sem. Néhány játékot sok-sok napig tanulmányozok ezügyben, de az is előfordul, hogy már elég néhány másodperc is, hogy elvessem az ötletet. Ez utóbbi esetben sem kell nagyon mélyre ásni a kukában a cuccot, mert jó eséllyel a következő mustrán már átmegy a kellően szépen tálalt játékocska.

A következő helyeken tevékenykedem:

Elsősorban a játszószőnyegemen heverészek (fejjel északnak, délnek, keletnek vagy akár nyugatnak, néha hasonfekvésben, gyakrabban oldalra fordulva...), de van kialakított játszósarkom a kiságyamban is. Továbbá - amíg még nem tudtam ilyen ügyesen és gyorsan tovagördülni - a szobámban a pelenkázófelületeken (ez a korom előrehaladtával más és más helyet jelent!), a nappaliban gyakorlatilag bárhol, az étkezőben a hordozóban (miközben a szülők színes-szagos cuccokat lapátolnak a szájukba - ki tudja, hol jönnek azok ki?...), a konyhában a hordozóban (mosogatás-felügyelőként), a fürdőszobában a kis- vagy nagykádban, a hálóban a nagyágy kellős közepén (miközben Anya divatbemutatót játszik nekem). Kihagytam valamit?

Ja igen! A babakocsiban és Apa kocsijában is rengeteget játszom. No meg az erkélyen, amióta ilyen szép idő van. Például Apa reggeli cappuccinózása közben...

 

A játékok, amiket szeretek:

Zümike szinte mindig leköti a figyelmemet. Őt nagyon szeretem, és még elveszíteni sem nagyon tudom, mert a csuklómra erősíthető. Rékuskának a játéka, de most nálam nyaral.

Rékusé az a kiskönyv is, amit igen gyakran lapozgatok. Anyu fel is szokta nekem olvasni a benne található számokat és állatkákat, bár nem valószínű, hogy már a számokat kellene tanulnom... Ha nem vigyázok, én is olyan okos baba leszek, mint a Rékus.

Szeretem, amikor Anya puszilgatja a lábikóimat. Jól meg is szokta markolászni, méregetei, simogatja. Azt állítják néhányan, hogy sajtszagúak a kicsi talpikóim, de szerintem nem is azok, azt csak úgy mondják, vagy pedig nagyon szerethetik a sajtot... :)

 

Apa nyakában is szeretek üldögélni. Az mindig olyan vicces. Egész másképp fest a világ, és még Apa "hajába" is bele lehet kapaszkodni... :)

 

Imádok labdázni! Olyan szívesen és gyakran hódolok eme szenvedélyemnek, hogy külön beszámolót szenteltem a gömbérzékenységemnek (lásd ott)!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr55537097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rékus 2007.07.08. 19:09:02

Csak annyit akarok mondani, hogy nagyon örülök, hogy bejön Neked a Zümike, mert én úúúútáltam! A zörgős-számos könyv viszont tényleg csudaklassz, nekem is a kedvenceim között volt, de nekem már nem kell, mert én már nagykislány vagyok, és én már oda-vissza számolok-összeadok-szorzok-stb 1-től 100-ig :) Majd ha megyek nyaralni Sümegre, akkor kicsit korrepetállak, megdumáljuk ezt a matek-dolgot, aztán a szüleidnek majd leesik az álluk!
süti beállítások módosítása