Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kerti party Csabrendeken Petiéknél

2007.06.25. 15:49 Baator

Vasárnap délután szalonnasütésre voltunk hivatalosak Csabrendekre a papáékhoz. Apukám tiszteletére adták, mivel most volt a 33. születésnapja.

Nem nagyon tudom, milyen kaják voltak, mert én csak tejcit kaptam, de azt kétszer. Anyu viszont elég sokat tömte magát, úgyhogy biztos minden finom volt. Peti rengeteget rosszcsontkodott, sokat tanultam tőle... :)

Végre készültek Sümi Papás képek is rólam. (A Galériában találjátok.) Valójában elég gyakran találkozunk ám, csak nem nagyon lettünk együtt lefényképezve. Peti nagybátyám, aki két éves, most éppen a féltékenykedős korszakában van (ezt tudományosan állítja Anyu és Bubu). Tehát ha a nagypapa a kezébe fog, azonnal rászól apukájára: "Engedd el! Ne fogd!" Erre a nagypapám: "Ne fogjam? Akkor leesik!..." :) Le is estem volna tényleg. Még a lóról is. Ugyanis ültem lovon. (Biztosan állítják, hogy az egy ló volt.) Nagypapa ültetett fel. Egyébként nem nagyon tudom, mi az a ló. Amit állíthatok róla: nagy, sőt óriási, izeg-mozog, furcsa szaga van, meleg, szőrös, rázogatja a haját és a fejét, mindenféle bőrékszerek és csatok zörögnek rajta... De nézzétek meg inkább a képet rólunk, hátha Ti felismeritek rajta, hogy ez tényleg egy ló, amin ülök. (Na jó, most csúsztattam. Próbálok rajta ülni...)

Egyébként nagyon jól éreztem magam a buliban. Sokat kacarásztunk, vigadoztunk. Egy kicsit elfáradtam. Zsúfolt nap volt. - Kíváncsi vagyok, ki lesz az a bátor, aki bevállalja az esti altatásomat... :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr45537098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apa 2007.10.05. 21:18:37

Olyan kis tökéletes vagy.... Egyszer majd veszek neked még egy lovat is...
süti beállítások módosítása