Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A lesből támadó almapüré…

2007.07.01. 13:28 Baator

Bátor és a hozzátáplálás. Első fejezet.

Pedig Anya többször is említette. Elmondta, hogy mi az az alma, hogy az egy gyümölcs, amit meg lehet enni, hogy más, mint a tejci, de nagyon finom, és hogy ma van a napja, hogy megkóstoljuk... Nem értettem, miért kerítünk ennek ekkora feneket, lapátoljátok a számba, én meg majd nyelek, mosolygok a kamerába, aztán nagy jó...

Kivittek a teraszra (mert ott majd jók lesznek a fények a fotózáshoz...), a nyakamba kötöztek egy úgynevezett előkét (szóval egy ruhadarabot, aminek szerintem semmi értelme nincs, hiszen nem fázik a mellkasom), izzították a gépet, aztán kezdődött a műsor.

A kicsi fehér kanalamat már jól ismertem, hiszen sokszor játszottunk együtt. Anya kent rá valami trutyit, de ez engem miért zavarna. Betette a számba, és kezdődött a játék. De aztán valami furcsa ízt éreztem. Biztos, hogy ennek a számban van a helye?... Kilökjem a nyelvemmel? Lenyeljem? Mit kell ezzel csinálni? Olyan furi...

Végül nyeltem is, löktem is. Na ezért kellett az ún. előke... Ez volt az első találkozásom az almával. Kaptam a végén egy egész kerek nagy almát, az sokkal finomabb is volt, mint a pürésített változat. Összefoglalásul talán azt mondhatom, hogy a drága szüleim elég jól szórakoztak... :)

Apa egyébként a végén ügyesen megmutatta, hogyan is kell ezt enni. Alig várta, hogy befejezzem végre a mutatványomat, és megehesse a maradékot. Ja, és videók is készültek ám, majd Apa felteszi őket a tárhelyére, és akkor majd mindenki meglesheti.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr9537099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bubu 2007.07.01. 20:35:34

Drága Bátor! Nagyon jól látod a lényeget, a Szüleid néha csinálnak furcsaságokat, Neked meg csak annyi a feladatod, hogy ilyen nagyszerűen reagálj ezekre a dolgokra! És főleg nyugi (éssel nem kezdünk mondatot), bízhatsz benne, hogy a jövőben egyre finomabbakat fogsz kapni!

Zoárd 2007.07.04. 18:38:19

Kedves Bátor barátom! Látom te sem úsztad meg a fini almapürét. Az lesz jó amikor majd előhozakodnak az őszibarackkal és azt mondják, hogy ez sokkal finomabb lesz. Ezt el ne hidd nekik, bár lehet hogy neked érett barackot ad majd az Anyukád :-) De ne aggódj, előbb utóbb igazuk lesz és tényleg megszereted, én már 150 milliket benyomok az alma-barack püréből. Sőt már kapok valami fini kása szerű pépet is , na azt nagyon szeretem. Neked jó próbálkozást az almához és a társaihoz! Ja, azt múltkor elfelejtettem írni, hogy nagyon szuper az oldalad :-) Baráti kézfogással üdvözöllek: Zoárd kun
süti beállítások módosítása