Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Medencés buli Várvölgyön a 6. hófordulómon

2007.07.08. 21:05 Baator

Pöpec kis hely volt, nagyszerű vendéglátók, víz, napfény, nevetés...

Tomi, Niki és Szabi` (Niki húga) meghívtak minket Várvölgyre egy szép kis medencés nyaralóba. Volt pancsolás, napozás, hússütögetés, fényképezés és sok-sok kacagás... - Eddig olyan, mintha Anyukám írta volna, ugye? Akkor nézzük az eseményeket az én szememmel:

A víz egy kicsit hideg volt a medencében, de azért én bementem, mert Bátor vagyok. :)

Készítettünk videófelvételt arról, ahogy úszom és merülgetek, Anya fel is töltötte, remélem meg tudjátok nézni Ti is...

 Elég hamar kijöttem a vízből, és megpihentem Apa ölében.

 

Az én Apukám még a naptól is óvott engem, mert annyira szeret... :)

 

Egyébként nem tudom, ismeritek-e az Apukámat, de egészen biztosan felismeritek a következő képen. Szerintetek melyik lehet az?

 

Ja, és egy kicsit sem vagyok "apás"... :)

Volt a bulin finom tejcsi és pancsi, de ami talán még ennél is említésre méltóbb, hogy szép lányokkal voltam körülvéve, akik mind az én kívánságaimat lesték.

Az egyik szép lánynak ott volt az udvarlója is, de hamar leosztottam a lapokat, hogy tudja, hol a helye. Másként fogalmazva hamar kétvállra fektettem az ürgét, ne zavarja a köreimet az udvartartásomban.

Mindent összevetve igen jól éreztem magam a bulin...

u.i.: Csak megsúgom nektek, hogy ma egy lánynak meg is kértem a kezét... Nem mondott kategórikusan igent, de én láttam rajta, hogy nagyon megkedvelt engem... :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr57537100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anya 2007.07.24. 12:43:33

Ejnye-bejnye, Kisfiam! Az interneten kell tudomást szereznem arról, hogy milyen nőügyeid vannak? Úgy illendő, hogy bemutatod otthon szíved választottját, elmondod, mivel foglalkoznak a szülei, és a többi fontos részletet is... :) Egyébként örülök, hogy jól érezted magad a bulin. Máskor is elviszünk... Puszil: Anya

apa 2007.07.27. 22:17:32

Mitől lennél apás, hisz alig vagyok itthon...

Judit nagynéni 2007.09.08. 22:05:35

Bátor! Anya bármit is mondd, nyugodtan csábítgasd a kislányokat! Nem lehet elég korán elkezdeni.. :)
süti beállítások módosítása