Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nászúton - potyautasként

2007.11.04. 16:23 Baator

... mert hát mit is keresnék én nászúton ilyen fiatalon?!

Kedves Szüleim olyan rendesek voltak, hogy rögtönzött nászútjukra engem is magukkal vittek. - Hogyan is bírtak volna ki három napot nélkülem?! :)

Az Őrségben töltöttünk három napot. Ispánkon szálltunk meg egy pöpec gerendaházban.

Ispánk egyébként egy tutti jó hely, nincs nagy forgalom az utcákon (abból is csak kettő van), barátságosak az emberek, nem laknak egymáshoz túl közel, sok kedves állatka lézeng a faluban, és nem utolsósorban szép kis portákat és házakat bámulhattunk meg sétáink során.  Mondtam is Apáéknak, hogy szívesen ideköltöznék...

Megnéztük a Pityerszert, a veleméri templomot, egy vadászati kiállítást, meg pár kafa kajáldát is. Sokat sétáltunk, jókat aludtunk, szippantottuk a tiszta levegőt, csodáltuk az őszi színpompát.

Elég jól éreztem magam, tök jó volt, hogy Apa végig velünk volt, Anyának sem kellett főzni meg a többit, ráadásul velem sem volt semmi gondjuk, mert mintababa voltam. Hazafelé voltam egy kicsit nyüszi-nyafi, mert még maradtam volna pár napot, de nem bírtam elmagyarázni Apáéknak, pedig igen hangosan próbálgattam. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr1537128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása