Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Uncsitesótali

2007.11.18. 09:46 Baator

Anyukámnak uncsitesótalálkozója volt Andráséknál.

Minden évben más rendezi meg, és majdnem (sajnos csak majdnem!) mindenki el szokott jönni. Nekem ez volt a második ilyen talim, mert Anya pocakjában már részt vettem tavaly az ajkai talin Erikáéknál. 

Íme a bizonyíték:

Idén András és Hajni rendezték meg, a szép új házukban. A kislányukat Nonónak hívják, nemsokára kistestvére lesz. Ők az én másodunokatestvéreim. (Természetesen ezt én még ki sem tudom mondani, nemhogy leírni, és még sejtéseim sincsenek e hosszú szó jelentéséről... :) )

Mi egy kicsit késve érkeztünk, mert még fontos aludnivalóm volt délután, aztán amikor felébredtem, gyorsan átcuccoltunk a szomszéd utcába, és ott kaptam meg az uzsimat. Teli hassal mégiscsak jobb játszani... :)

Ott volt Rékus is (ő első-uncsitesóm nekem), Hanna és Kicsi Tamás, valamint Encsi és Ancsi. Ancsi baba a legkisebb most közöttünk (leszámítva Nonó kistestvérét, aki még nem bújt ki a pocakból...), aki a nővérének köszönhetően Piszihugi néven fut.  Ja, és mindenkinek ott voltak a szülei.

Nekem csak Anyukám volt ott, mert Apu dolgozott. Először egy kicsit el is voltunk "apátlanodva", de aztán Tamás bácsival, Hannával és Kicsi Tamással nagyon jót játszottam. Tominak még egy puszit is adtam, olyan jól összemelegedtünk.

Egyébként szeptemberben volt a nagypapám unokatestvér-találkozója is, ott aztán sokan voltunk! Sümi Papa összes unokatestvére a fel- és lemenőkkel együtt! Jól éreztük magunkat a hihetetlen forgatagban, bár sok idő nem volt a mulatozásra a két alvásom között...

Remélem, hogy még sok ilyen rokonság-összejövetelben lesz részem, még ha nem is tudom mindig pontosan, hogy hányadíziglen állok a hányadán a kicsodával is... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr94537130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása