Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fontos bejelenteni való!

2007.11.30. 09:01 Baator

Átaludtam az éjszakát!

Most először! Anyával madarat lehetett volna fogatni...

Akkor ezt most részletezem:

Este háromnegyed nyolckor feküdtem le, méghozzá (így visszagondolva) szokatlanul ügyesen. Egyszer sem álltam vagy ültem fel a kiságyamban elalvás előtt, hogy még játszak egy kicsit. Egyszerűen befordultam és elaludtam. Hajnalig nem is nagyon szoktam felébredni. Anya mesélte reggel, hogy ő fél öt körül egyszer megébredt, hogy most már kipihente magát valamennyire, úgyhogy kezdődhet a szokásos hajnali program, már nem lesz rám nagyon mérges, és talán még meg sem akar hirtelenjében nevelni engem. - Megelőlegezett jóindulatát én sebtiben meg is háláltam azzal, hogy reggel háromnegyed hétig aludtam. Egyfolytában! Legalábbis a durmoló szüleim így tudják. És hogy mit csinálhattam egész éjszaka egyedül a szobámban, azt én sem árulom el senkinek, főleg nem egy ilyen nyilvános fórumon, mert még elmondanátok Anyáéknak... :)

Szóval az ünnepélyes bejelentésem lényege:

December nyolcadikán leszek tizenegy hónapos, és ma először végigaludtam az éjszakát! Ebből kifolyólag Anya is most először aludta végig az éjszakát! Lehet vele együtt örvendeni... :)

Csók mindenkinek! Nap süssön Rátok!

(Fénykép nincs az akciómról, úgyhogy elégedjetek meg egy autós alszis képpel a patkányommal együtt!)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr5537135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Németh család 2007.11.30. 09:39:25

Gratulálunk Bátor, ez nagyszerű tett volt tőled! Anyukád és Apukád nagy-nagy örömére nyugodtan gyakorold csak tovább az éjszakai alvásokat, meglátod, mennyire fogják élvezni! Puszilunk: Robi és a Háro(e)m Nő

Napsugár · http://www.fnapsugar.mindenkilapja.hu 2007.11.30. 09:44:17

Szia Bátor! Nagyon ügyes vagy! Most már muszáj lesz minden éjszakát átaludni, hidd el, az anyukák nagyon szeretik ezt! :-) És mikor jártok Bpesten? Jó lenne már együtt játszani végre, és megbeszélni az élet nagy dolgait...Majd megkérdezem Anyáékat, hogy mi megyünk-e Sümeg felé valamikor, mert már nagyon kiváncsi vagyok rád! Addig is sok puszi! És aludj jó sokat éjszakánként! Napsugár

Jázminka 2007.11.30. 12:28:10

Ügyi vagy Bátor! Néha (egy-kétszer) már én is megtettem ezt, és akkor Anya mindig azt hitte, hogy lehet, hogy ez most már így is marad, aztán következő éjszaka csalódnia kellett. Viszont nagyokat mosolyog éjszakánként, amikor álmomban azt mondom pl., hogy "golyó, golyó" v. "sünyi, sünyi" (a süni az egyik alvótársam). Ma éjszaka "apa, apa" volt, ezt mostanában igen gyakran mondogatom éjjel-nappal. Ezt is nagyon mókásnak tartja Anya, mert ugyebár Apának nincs "olyan" cicije, akkor meg miért Őt hívom? Köszi a Macit, csuda édi. (V. sósi? Még nem kóstoltam.) Sok-sok puszit küldök (mert én már puszizkodni is szoktam), ha személyesen is szeretnél erről meggyőződni, taliznunk kell!!! Jázmin

Olivér 2007.11.30. 12:39:14

Szia Bátor! Mi még nem ismerjük egymást, de az anyukáink igen, úgyhogy én is gratulálok a nagy alváshoz! Én még nem tervezem, hogy átalszom az éjszakákat, bár én még csak 4 és fél hónapos vagyok. Egyébként anya azt mondja, hogy még neki is szüksége van rá, hogy szopizzak éjjel is (kétszer). Persze azt a kérést, hogy szopizzak, és utána aludjak is vissza, nem mindig tudom teljesíteni, főleg hajnalban nem. Ilyenkor persze én vagyok a hibás, hogy miért gondolom, hogy reggel van. De hát apa is felkel néha ilyenkor, és átjön hozzám játszani.. Fogadni merek, hogy ők sem tudják, hogy mit akarnak:) Szóval én még gondolkozom ezen egy kicsit... Szeretettel, Olivér Ui.: anyukám is puszil és gratulál (lehet, hogy mégiscsak örülne egy ilyen akciónak..?)

Zoárd 2007.11.30. 19:57:05

Kedves Bátor! Végre Anyukád pihenhetett egy nagyot, csak így tovább az éjszakákkal! Bár amikor nálunk is megtörtént ez a csoda, Anya másnap igyekezett mindent ugyan úgy csinálni mint előző nap, hátha az az napi események sorozata idézte elő eme remek éjszakát. De sajnos csalódnia kellett és másnap azért is felkeltem hajnalban :-) Te legyél belátóbb mint én és aludj csak reggelig! Baráti kézfogással üdvözöllek: Zoárd

Anya 2007.12.02. 13:22:44

Kedves Kisfiam! Sajnos a bűvös harmadik éjszakát nem sikerült végigaludnod - és most enyhén fejeztem ki magam... Pedig már reménykedtem benne, hogy ha a három éjszakát egyhuzamban átalszod, az már az új (jó!!!) szokás felvételére utal. De sajnos nem így történt. Sebaj. Erőt merítettem a két éjszakából, most megint jól bírom. Hogy meddig? - Inkább ne tedd próbára a türelmemet... :) Anya

Andor 2008.01.02. 13:03:43

Kicsi Bátor! Éjjel bulizni kell!!! Neked van igazad! Ne hallgass az okoskodókra, csapj a lecsóba és pörögj, amíg nem késő! Ha becsajozol, hozzájuk menj, ne vidd őket magadhoz, mert beköltöznek. Ha már túl sok a büfi, ne igyál többet... egyelőre ennyi. További hasznos információkért bármikor jelentkezhetsz, várom életed új fejleményeit! andorbácsi
süti beállítások módosítása