Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Keiko Kupa, méghozzá az ötödik!

2007.12.17. 20:40 Baator

Na jó, nekem az első, de ha a pocakban töltött időszakot is nézzük, akkor már a --- második?... :)

Úgy volt, hogy csak benézünk Anyával. Aztán olyan jól éreztem magam, hogy inkább ottmaradtunk az elejétől a végéig. Az nem semmi ám egy ekkora babának, mint én!...

Egy óriási teremben vagy ezer (nyolcvan?... :) ) óriási harcos küzdött meg egymással. Bevallom férfiasan, hogy a küzdelmeket én csak félszemmel nézegettem, mert annyi minden más lekötötte a figyelmemet....

Ott volt például a Zoárd-Haver! - Ő lett volna az én súlycsoportom (és korcsoportom), de hiába álltam fel többször is a mérlegre - ráutalásképpen, senkinek sem esett le a tantusz... :( Sebaj, a szőnyegen azért mégis kipróbáltuk egymást - szigorú szülői felügyelet mellett!

Az úgy volt, hogy egyszercsak meglátta a kezemben a kölesgolyócskáimat.

 

Megkívánta őket. (- Tudjátok, őt elég szigorúan nevelik otthon, sajnos nem nasizhat, ami állítólag tényleg egy rossz szokás, de ezt ne súgjátok meg a szüleimnek, ha kérhetem...) A szemei vérben forogtak (ezt persze csak én láthattam egészen közelről...), nekem esett, pofozkodott és dulakodott... Itt a bizonyíték! Látjátok, milyen gyors a keze? Igazi harcos palánta!

 

Hát igen, az eredmény szemmel látható. Ez alkalommal én maradtam alul... De felajánlottam rögtön az iszimet is, hátha egy jót bulizunk együtt, amíg Anyáink nem figyelnek eléggé... :)

 

Tényleg jó pajtások vagyunk, fergetegeseket kergetőztünk a szőnyegen, bosszantottuk picit az Ancikákat, ettünk-ittunk, jót mulattunk.

Annyira sok volt az élmény és a játszanivaló, hogy egy kicsit dél körül már el is fáradtam, pihenőre tértem a cselgáncs iroda tárgyalóasztalának közepén. Alig bírtam elaludni a sok fényes serleg és érem között! Anya szerint jó, ha egy kicsit szokom a közeget, hátha az én szobám is ilyenekkel lesz egyszer tele... :)

 

Még utoljára egy kérést szeretnék tolmácsolni felétek:

Anya üzeni minden kedves jelenlévőnek (szülők, versenyzők és rendezők, akik olvassátok ezt a beszámolót), hogy aki fényképezett a nagy eseményen, és esetleg rendelkezik olyan fotóval, amin én is látható vagyok, az legyen kedves eljuttatni azt nekünk, hogy konzerválhassa azt is a "Bátor-Arhívumban". - Köszönjük szépen!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr5537138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apa 2007.12.18. 22:25:21

Csoda nap volt veletek. A büszkeség - bár nem mindig erény - ki-be bujkált bennem egész nap, amikor néztelek.

Zoárd 2007.12.30. 13:30:13

Anya azóta se adott nekem kölesgolyócskát, így vigyázz ha találkozunk nehogy ismét észrevegyem. Bár legalább kicsit harcolhatunk mi is egymással, mint Apáék! Baráti kézfogással üdvözöllek: Zoárd /aki lassan tényleg "lépegető Nagy Zoárddá" alakul /
süti beállítások módosítása