Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mimmimamma Minka Baba

2008.01.01. 21:14 Baator

Csipkereken jártam látogatóban Jázminnál és kedves szüleinél.

Minka egy iciri-picirit idősebb, mint én, de kit érdekel?... :) Dögös a csaj, nézzétek meg a képeket a Galériámban!

Ma meglátogattuk őket az otthonukban. Az otthonukat így tudnám legjobban leírni: "Óóóóó! Hűűűűűűűűűű. Tyűha!" Henrik bácsi blogján (Jázmin apukája) láthattok róla képeket: itt.

Az anyukája, Kati néni pedig tutti fincsiségeket főz mindig, amikor megyünk. - Én mondjuk most kóstoltam először, a többit Anyutól tudom.

Jázminnak nagyon sok szép játéka van! Együtt főzőcskéztünk, hintáztattuk a hernyót az elektromos nagymamában (Ne is kérdezzétek!... ☺), macikat öltöztettünk, horgászosat játszottunk, könyvecskéket nézegettünk, rajzoltunk mágnestáblára! - Még biztos mást is csináltunk, de ezekre emlékszem most hirtelenjében. Én is vittem pár játékot magammal, hogy megmutassam neki őket, és nagyon tetszett is neki például a telefonkám...

Ja, és kukacot is ettünk! Jázmin nagyon jó vendéglátó, folyamatosan etetett és itatott engem. Legközelebb még alaposabban megnézem az anyukáját, aztán lehet, hogy elveszem feleségül Minkát. - Mondjuk, ezt jobb, ha megbeszélem a többi menyasszonykámmal is. - Vagy jobb, ha nem mondom el nekik? - Majd kérek tanácsot Aputól ezügyben... :)

Hát igen, bekaptam a horgot... :) 

Szóval akinek esetleg Jázminkára fájna a foga, annak velem gyűlik meg a baja!!!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr47537155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jázminka 2008.01.02. 19:37:09

Igenigen, így volt minden! Sziasztok, az izgalomtól, hogy ilyen komoly dolgokról ír Bátor barátom, majd' elfelejtettem köszönni. Azért még várjunk ezzel a (kis)lánykéréssel (jó)pár évet, mert Szüleim úgy gondolják, korai a dolog, és én hallgatok Rájuk. Szóval, kedves Bátor, nagyon szimpi vagy és tetszel, de még ismerkedjünk, nekem így még túl korai lenne dönteni.:) Gyere gyakrabban, költözzetek közelebb, soroljam még az ötleteimet? Szeretettel ölellek: Jázi UI: Ne haragudj a Maci-ügy miatt, kicsit túlreagáltam, hogy elvetted tőlem, de már nagyon fáradt és álmos, emiatt igencsak érzékeny voltam. Azt is sajnálom, hogy még búcsúpuszit sem adtam Neked, mert mire fölébredtem, elmentél.:( És a nagy hintámat is elfelejtettem megmutatni Neked. Sebaj, majd legközelebb. Puszi

molnarbator 2008.01.02. 21:20:42

Oké, Bébi! Megnézem azt a hintát... És a búcsúpuszit is eszedbe juttatom majd a kapuban, amikor a zsebkendődet lengeted felém... A "Maci-ügy" miatt én kérek elnézést, kicsit elhamarkodtam az "összecuccolunk-fílinget". - Mert, tudod, ha majd "az enyém az a tiéd is", akkor "ami a tiéd az az enyém is" lesz. Értettem, visszaveszek a tempóból, Te meg gyűjtsd a "stafírungodat", aztán pár év múlva újra megbeszéljük a dolgot... :) (Addig akkor még nem teszem lapátra az idősebb menyasszonykáimat. Csak biztos-ami-biztos alapon. Megérted, ugye?) Szívtipró Bátor

Jázminka 2008.01.02. 22:50:58

Szia Casanova! Küldtem Anyukád emil címére egy aktot magamról. Nyár végén készült a kép, azóta egy kicsit lefogytam (vagy megnyúltam?), úgyhogy ne ijedj meg a hájacskáimtól, sok eltűnt már belőlük. Jó, hogy írsz az összecuccolásról, mert pont ez volt még az egyik ötletem, csak elfelejtettem megírni, hogy megpróbálhatnánk az együtt élést egyelőre. Tudod, lakva ismeri meg magát az ember.:) Egyébként, ha tudni akarod, nem Te vagy az egyetlen udvarlóm. Van két velem egyidős és van egy hatéves is. Csókol: Szívdöglesztő Minike

Jázminka Anyukája 2008.01.02. 22:57:58

Kedves Bátor! Dicséretes, hogy mennyire jólnevelt és illemtudó vagy, mégis arra szeretnélek kérni, hogy ne nénizz! Mindössze harminc és fél év van köztünk, ami igazán nem idő, ezért kérlek, tegezz! Henrik bácsi is bírná, ha nem bácsiznád. Legközelebbi talizásnál megisszuk a pertut. Szeretettel: Jázmin-anyu

Snoopy 2008.01.05. 15:37:57

Szia Bátor! A (kis)lánykérésre és az esküvőre hívd majd meg a Nagynénédet is, jó? :) Jövő héten találkozunk, aztán majd jót játszunk, meg megtárgyaljuk, hogy mikor is lesz az eljegyzésetek! Addig is jó legyél! :) Puszi
süti beállítások módosítása