Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Majdnem egy

2008.01.07. 21:05 Baator

Holnap leszek egy éves.

Ebből a jeles alkalomból Apáék kibérelték nekem a Wellness Hotel török fürdőjét. (Legalábbis így tűnt, mert csak mi voltunk ma az usziban...) Csúcs a hely. Négy medence: kisebb-nagyobb, hideg-meleg, tocsogós, csobogos, bugyogós, becsapós... :)

Először a sekély vízben pancsoltunk egyet, mert szoknom kellett a nedves közeget. Mostanában elég sok uszi kimaradt, így egy kicsit elidegenedtem a víztől. (Azért fürödtem ám otthon minden nap!) Pancsolni pedig mindenhol nagyon szeretek.

Aztán átmentünk a bugyborékolós körmedencébe, mert ott végig tudok csalinkázni a szegélyen. Igaz, a közepe egy kicsit mély nekem, de a drága szüleimet ez nem ijesztette el túlságosan attól, hogy hosszabbra engedjék a pórázomat...

Sőt, még be is akartak csalogatni a közepébe! Erősen szólongatott Apa, de nekem szelektív a hallásom. Éppen mással voltam elfoglalva. Én gyanútlan kisgyerek aztán mégiscsak...

Hát igen, besétáltam a csapdába. Azaz középre. Egyszercsak eltűnt körülöttem minden...

Merültem egy önkéntesen véletlenült. Hozzáteszem, hogy nem először... :)

A többi medencére most nem volt idő, mert nagyon korgott már a gyomrunk, de azokban amúgyis pancsiztam már a babaúszásokon.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr32537160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jázminka Anyukája 2008.01.07. 23:23:18

Kedves Bátor! Egy éve ilyenkor már igencsak kívánkoztál megpillantani Szüleidet. (jan.7. 23:10 van most.) Pár óra múlva EGY ÉVES leszel. Szerettünk volna pont akkor köszönteni, amikor születtél, de Jázminka már bealudt, és nagy valószínűséggel hamarosan én is ezt teszem. Ezért kicsit hamarabb kívánunk BOLDOG SÜNINAPOT. Kívánjuk, hogy egész életedet olyan szeretetteljes légkörben éld, mint ahogy az elmúlt 1 évben (+9 hónapban) élted. Szívesen meghúzogatnánk a füleidet, Szüleiddel egyeztetünk, hogy mehetünk-e valamikor. Szeretettel: Orsaiék

andi 2008.01.08. 14:05:50

Szia Bátor! Nem lehet véletlen hogy életem első szanszkrit( majd Anya elmondja mi is az) dolgozatát azon a napon írtam amikor Te első szülinapod tartod! Legyen ez most az én áldozatom az istenek felé és cserébe ők vigyázzák a Te utad továbbra is akár földön akár pancsolós-csobogós-becsapósban akár a madarak között jársz-kelsz éppen. (Nekem az utolsó képsor ugyan nem mutatkozik a gépemen). Nagyon boldog szülinapot kívánok Neked és maradj mindig ilyen vidám és magabiztos. És vigyázz a szüleidre is!:) puszil, Andi
süti beállítások módosítása