Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

SZÜLIHETEM

2008.01.16. 20:55 Baator

A szülinapom óta egyetlen pihenőnapom volt, a szombat. Egyébként végig ünnepeltettem magam... :)Szerdán Piri Mamiék és a Keresztmamiék köszöntöttek fel, csütörtökön Sümi Papa a családjával, pénteken Minka és kedves szülei, vasárnap pedig Mohácsról jöttek a Tomikáék és a Mami.

Az otthonom fel lett díszítve színes lufikkal és egyéb partykellékekkel. Piri Mami sütött nekem tortát, amit saját kezűleg falhattam be....

Fesztelenül malackodtam, és senki nem szólt rám, sőt, még örültek is neki! Fényképeztek ezerrel... Ki érti ezt?...

 

Önzetlen kisfiú lévén még Apának is adtam a tortácskámból...

Átjött hozzám a szomszédban lakó hercegnő is: Petra. Hozott ajándékot is: egy aranyos sünit és egy rakás kisebb-nagyobb pohárkát kaptam tőle, amikkel nagyon szeretek játszani.

Petrával aztán jókat játszottunk. Kiskirály voltam, Petra pedig az udvarhölgyemként mindenben a kedvemre tett...

Csütörtökön sajnos az ünneplés hevében elfelejtettünk fotókat készíteni, de akkor is volt sok süti, kaptam egy óriási szelíd oroszlánt, amit azóta is szorgalmasan simogatok. Petivel, Zsuzsi mamival és Sümi Papával jókat játszottunk. Megint jól elfáradtam a nyüzsiben... :)

Pénteken Minka baba jött el hozzám, hozott is megint rengeteg játszanivalót. Kaptam egy egész állatkertet és egy szerelhető traktort. Az Ősök is kaptak az én (!) szülinapomra ajándékot, amit nem is egészen értettem, de hát az Ősök már csak ilyen kifürkészhetetlenek néha... :)

 

Jázminnak nagyon megtetszett a (jege)smacim, amit még Anyától örököltem (úgyhogy egy kissé viharvert...), ezért neki adtam ajándékba. Remélem, hogy jól fogja tartani szegényt, már nyugdíjas korú lehet, ha Anya is őt gyűrte babakorában...

 

Vasárnap végre megérkeztek Tomikáék - már nagyon vártam őket, mert úgy volt, hogy szerdán jönnek, de a rossz idő miatt nem mertek elindulni. De aztán végül mégiscsak sikerült összehozni a látogatást, ami jól is sikerült.

 

Tomi már nagyon nagy fiú, titokban sokszor figyeltem őt, hogy ellessek egy-két "nagyfiús" dolgot. Például megfigyeltem a trükköt, ahogyan bájos mosolyával az ujja köré csavarja a felnőtteket...

 

Tamás Bátyó egyébként szuper színes poharacskákat hozott nekem, amiknek a tetején még egy zsiráf is üldögél - a fürcsi-pancsiban is jól tudok velük játszani, meg "szárazon" is. Mamitól egy nagy kék mocit kaptam ajándékba, mentem is vele rögtön vagy ezer kört a lakásban... - legalábbis biztosan így érezték azok, akik toltak... :)

Ist(v)ánka Batya (Apu öccse) szokás szerint sokat bohóckodott nekem, és én vevő is vagyok az ő humorára, úgyhogy tartsa is meg jó szokását!

Remélem a jövőben többször fogunk találkozni velük!

Mindenkinek köszönöm szépen még egyszer a sok figyelmességet, ajándékot, felköszöntést, rámgondolást. Nemsokára nagyon nagy leszek, és akkor... :)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr88537164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jázminka Anyukája 2008.01.17. 00:45:28

Kedves Bátor! Már nagyon vártuk, hogy írjál, mert molnarbator.blog.extra.hu-függők lettünk és elvonási tüneteink jelentkeztek. Lehet, hogy alapítunk egy molnarbator.blog.extra.hu fan club-ot? Előfordulhat. Nagyon szupi volt a süninapod! Köszönjük Anyácskádnak a fini (meglepi) ebédet. Mi nem tudtuk, hogy az a Mackó még Ancikádé volt. Henrik azt mondja, hogy vissza kell adnunk, mert egy emlék. Ő csak Jázminnak adja a 75(!) éves Maciját, "aki" még Henrik Apukájáé volt. Szép napokat: Mi

Megeszlek 2008.01.17. 17:46:51

Szia Bátor! Megeszlek vagyok! Ne félj téged nem eszlek meg bár annyira de annyira édes kis falat vagy de nem csak Te hanem a kis Tomi is. Engem még nem ismersz de a Nagynénindtől már nagyon nagyon nagyon nagyon.... sokat hallodtam rólatok. Láttam mikor szemeztél a kis tortáddal meglepődtél, de ahogy telnek, múlnak az évek megszokod hogy a születésnapodon ilyen finomságot kapsz :-D Ahogy azt a tortát megizlelted na az nagyon tetszett remélem jövőre megismételd! Manapság a felnőttek nem csinálnak ilyet. Pedig jó móka lenne! Lehet megfogadom a tanácsod és én is megcsinálom szülinapomon:-D Üdvözlöm a Szüleidet és természetesen Téged is! Pici puszik!! megeszlek
süti beállítások módosítása