Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hercegnőm

2008.02.18. 21:31 Baator

Eddig sem titkoltam a kapcsolatunkat, képeket is mutattam már Róla a Szülihetem című beszámolómban, de... azt hiszem, hogy ma már végleg átléptük azt a határt, hogy kötelességemnek érzem hivatalosan is bejelenteni: SZERETEM A PETRÁT!

Hát Ő lenne az. Vagyis Ő. Csupa naggyal.

Ma délután úgy ébredtem, hogy ott állt az ágyam mellett... Olyan szép volt! Óriásit dobbant a szívem. Rögtön fel is ugrottam, nagyon siettem a magamhoz-téréssel, "jaj, ugye nem vagyok nagyon kócos, Anya?"...

Rögtön át is mentünk Petrusékhoz játszani. Nagyon szeretek náluk lenni, szinte már mintha haza mennék.

(Időnként hazafelé jövet bepróbálkozom egy trükkel: Pont szemben laknak velünk a másodikon, és én néha inkább az Ő bejárati ajtajuk felé indulok el, hátha nem veszi észre Anya, de sajnos mindig résen van.)

Igazán jókat játszunk együtt, szoktunk diavetítőzni is, vagy elvitetem magam egy körre a taximon... Amikor náluk játszunk, akkor megengedi, hogy felüljek a lovára, vagy csak hancúrozunk a nagy ágyon... :)

 

Igazán szoros kapcsolat alakult ki közöttünk, remélem még sokáig élvezhetem a társaságát. Igaz, szeptemberben suliba megy (jó, van némi korkülönbség köztünk - és?!), és biztosan kevesebb ideje lesz rám, de majd segítek neki a matekleckénél, és akkor nem lesz semmi baj...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr68537171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molnarbator 2008.02.21. 17:42:40

Tegnap átmentem Hozzá. Nem volt egyedül. Csabika is ott volt. A nagy ágyon hancúrpartiztak. Egy szót sem tudtam kinyögni... :( Továbbá közölte velem, hogy a hatvanhatodik vagyok a sorban. :( ... De én mégis szeretem Őt! ... Őt is... :) ;)

A te kis hercegnőd!!!!! 2008.02.25. 06:17:33

Féltékenységedre semmi ok kis "HERCEGEM!"-csakis csupa nagybetűvel! Igaz a hétköznapok nagy forgatagában nem sok időm van mert az ovcsi minden napom kitölti,de bizton állíthatom hogy azoviból hazajövet az első kérdésem mindig te vagy!Mivel szüleim elött nem akarok nagy felhajtást okosan probálom feszegetni a témát!-s tudod hogy?-figyelj és tanulj! Mikor anyci megjelenik értem az ovcsiba,egy pillanat alatt beverem a durcit-egy kis taktika-ilyenkor megkérdezik tőlem mi történt kicsim?! -semmi!,-válaszolom,csak nincs játszopajtásom!Azután hogy leplezzem magam 2 perc hatásszünet után megprobálom rávezetni őket! -Anya átjöhet a Bátor?Persze a válaszuk mindig igen,s ilyenkor mindig nagy kő esik le pici szívemről!Már alig váromhogy vége legyen a "H2O" második részének mert tudom hogy nemsokára felébredsz!Sokszor nem tudom kivárni hogy te gyere ezért halk kopogásommal én veszem célba az ajtótok!Hát ez van!-röviden és nem utolsó sorban...Köszi hogy tegnap átfutottál apiddal jó éjt puszit adni! Bocsi,hogy csak egy kis abonettel tudtalak megkínálni,de a többit már mind felfaltam! Na megyek mert mingyárt ovi és én soha nem találok semmi csinos ruhát a szekrényemben!Remélem ma megint talcsizunk!-alig várom!

apa · http://www.harcosok.tk 2008.02.25. 09:11:20

Persze - ránk se bagóztál tegnap a jóéjt-puszizásnál!

A te kis hercegnőd!!!!! 2008.02.25. 15:12:02

Persze mert én is NŐ-ből vagyok,mit gondolnának azok a butus felnőttek ha egyből a nyakadba ugrok!Különben is apcid előtt mindig megjátszom a félős kislányt!

A te kis hercegnőd!!!!! 2008.02.26. 07:03:53

Jó reggelt!Legyen neked is jó napod ezen a győnyőrű napsütötte reggelen!puszi!Én már készülök az ovcsiba!
süti beállítások módosítása