Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Novi

2008.03.22. 23:40 Baator

Novák Andinak hívják, szeles Andor barátunkkal egy napon született, nagyon szép ifjú hölgy, és eladó...! A pályázatokat "Novi" jeligére ide a megjegyzések rovatba lehet küldeni, majd én továbbítom Andi néninek. Hozzáteszem, hogy a jelentkezőknek nincs könnyű dolguk, mert Andi néni nagy világjáró, nem lehet akármivel levenni a lábáról, mert már majdnem mindent látott, amit csak el lehet képzelni. Igaz, én rögtön sarokba szorítottam egy jól irányzott kérdéssel, ugyanis sikerült pont olyat számon kérnem tőle, amit még (!) sohasem csinált: nem etetett még zsiráfot a kezéből.

Szóval világ körüli turnéját néha-néha megszakítva ellátogat hozzánk is, csak hogy ellenőrizze, jól halad-e a fejlődésem. Én személy szerint harmadszor találkoztam vele, egyszer még pocakban voltam, aztán tavaly nyáron, és most. De állítólag Anya tudna cifrákat mesélni a dolgairól, csak még nem vagyok elég nagy fiú hozzá... :)

Andi néni szerencsére nem egy villámlátogató típus, maradt két rövidke napot. Persze végig igyekeztem a legszebb oldalamat mutatni, nehogy elijesszem a családalapítástól.

Reggel jót hancúroztunk Apuék ágyán, mindenki megkapta a reggeli italát, én a tejcikémet, a nagyok pedig a kapucsnit. Még egy intenzív fotózás-tanfolyamban is lehetett részem, és be is mutatom az első alkotásaimat nektek. Nagyon művésziek lettek a képeim, azaz elvont tartalommal rendelkeznek - értsd: mindenki vonja el maga, hogy mit érez, ha ránéz a képeimre. :)

Andi néni - szokásához híven - ajándékokat is hozott nekem: kaptam Carnival-pólót, honduraszi sapit, és apró szütyőket Costa Ricából. (Szépen gyűlnek a távol-nyugati kincseim...) A honduraszi sapis manót mutatom be Nektek:

 

A reggeli hancúrpartin még videót is készített rólam:

Nagyon örültünk, hogy itt volt, bármikor szívesen fogadjuk, jöjjön minél gyakrabban! Az Anyukájának pedig üzenem, hogy nagyon finom volt a süti, amit küldött... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr53537181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása