Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lüpf

2008.04.04. 16:18 Baator

Ez a pókom becsületes neve. Ugyanakkor a becsületes pókom neve is ez.

Ő a fürdőszobánkban lakik, a kád egyik sarkánál. Anya szerint szúnyogokat (gondolom, addig böjtöl, amíg meg nem jelennek), hangyákat és legyeket (nyilván ezért nem találkozom velük itthon) eszik, úgyhogy nagyon hasznos háziállat. Egyébként elérhető helyen van számomra, tehát bánthatnám, de én nem bántom, mert én nem vagyok "olyan". Néha meglátogatom, ellenőrzöm a hálóját (azaz megpiszkálom, de Anya szerint azt sem szabad nekem), mondok neki pár kedves szót.

Én neveztem el. Már egy ideje itt lakott nálunk, amikor Anya úgy gondolta, ha már így hozzánk nőtt, és ilyen sokat segít a háztartásban, ideje lenne elneveznünk. Meg is kérdezte, hogyan szeretném hívni, én pedig rögtön rá is vágtam, hogy "Lüpf!"

Petra hercegnőm egy ideig félt tőle, de Anya elmagyarázta neki, hogy nekem még sejtésem sincs arról, hogy a pókoktól félni lehet, úgyhogy helyesebb, ha inkább nem is mutatja, hogy esetleg ő tartana Lüpftől egy kicsit. Azóta sem nem mutatja, sem nem fél. (Arachnofóbiából végleges kigyógyítás Anya Blogadminnál jutányos áron, csak most, csak neked, csak itt!)

Lüpf egyébként Anya cinkosa is egyben, ugyanis amikor én nem akaróddzok kimászni esténként a kádból, Anya csak annyit mond nekem: "Bátor! Mit csinálhat most Lüpf? Megvan még? Itthon lehet? Nézzük csak meg gyorsan!..." - Én pedig a kíváncsiságomnak köszönhetően rögtön besétálok a csapdába. Felállok a kádban, kihajolok, hogy lássam Lüpf hálóját, onnan pedig már könnyű dolga van Anyának, kikap gyorsan a kádból, esélyem sincs visszahuppanni a fenekemre, hirtelen a törölközőmben vagyok, és akkor már késő...

Lüpf pajtásommal tehát vigyázni kell, ezt már megtanultam.

Képet is mutatok róla:

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr34537188

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2018.03.29. 10:41:11

Björk – Vulnicura (2015) - B-oldal

Trackback: website laten maken 2018.03.09. 17:03:49

Schwinn Csepel kerékpár - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása