Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Béka

2008.07.25. 14:50 Baator

Beugrott. És alig akart kijönni...

Egyik este együtt fürcsiztem Anyával a nagy kádban, akkor esett meg velem a történet. Pontosabban nem esett, hanem ugrott, és nem a történet, hanem a béka.

Kicsit nem figyeltem oda, valószínűleg egy kissé nyitva felejthettem a számat, vagy figyelmetlenségemben egészen véletlenül kortyoltam egyet a vízből... Akkor ugorhatott be, nem emlékszem pontosan. Mindenesetre egyszer csak azt vettem észre, hogy a pocakomban ugrál egy béka!

Emlékszem, kicsi baba kormban ilyenkor citormot kaptam, de szerintem a béka is szerethette a citromot, mert nem menekült el előle... Olyan is volt, hogy pont lefekvés előtt kellett neki beugrania, aztán alig bírtam az elalvásra koncentrálni, mert állandóan ugrált ott bent... Meg akkor is gyakran beugrál, ha egy jóízűt nevetek valamin, mondjuk Apa bohóckodásán, vagy ha csikiznek.

Még szerencse, hogy jóban vagyunk, mármint én meg a béka. Ha meglátogat, mindig jókat kacarászunk együtt. Neki is bizonyosan jó kedve van, mert igencsak ugrál.  Örömében. Mi másért?

Egy kicsi zöld béka egyszer a fejecskémre is ráugrott. Az is nagyon vicces volt.

De most a pocakomban volt. Megmutatom:

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr16585355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása