Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kelet-nyugat összecsapáson

2008.08.23. 20:49 Baator

Na jó, hősiesen bevallom, hogy a meccs (Amerikai Foci - All Star Gála) nagy részét végigaludtam. Nem azért, mintha unalmas lett volna, hanem mert nekem délután mindig ez a dolgom. De ébredés után rögtön startoltam le a pályára, még a gyülekező esőfelhők sem tudtak ettől elrettenteni.

Odaértem a meccs utolsó öt percére. A labdát sajnos nem sikerült észrevennem, de láttam sok óriási bácsit, akik valamilyen számomra érthetetlen stratégia mentén szaladgáltak ide-oda a pályán. És most hadd árulkodjak egy kicsit: még az Anyukám se tudta volna megmondani, hogy mi is zajlik pontosan a pályán, pedig ő nagyon sok dolgot tud ám...

Nehéz is lehet annak a sok óriási bácsinak, az biztos. Meg kell tanulniuk pontosan a szabályokat; jó sokat kell eszizniük és alukálniuk, mire ilyen nagyra megnőnek; nem beszélve arról, hogy a meccsen nagyon óvatosan kell ugrabugrálniuk, nehogy bibis legyen a lábikójuk, és a következő játékban is részt vehessenek.

Szerencsére én a meccs legszebb perceire értem oda, mert a Kelet átvette a vezetést és jól legyőzte a Nyugat csapatát. Természetesen Krisztián bácsi a Keletben játszott! Kaptak a szép teljesítményért egy óriási kupát, amivel rögtön le is fényképezkedtünk.

baator: Krisztiánnal és a Kupával

Krisztián bácsi egyébként az unokanővérem, Rékus apukája. A meccs előtt meglátogattak bennünket a feleségével, Vera nénivel, és én megmutattam nekik az összes legcsúcsszuperebb játékaimat, de főleg a traktoromat. Nagyon tetszett nekik, de szerencsére nem kérték el, mert oda kellett volna adnom, hiszen én jó kisfiú vagyok, és nem vagyok önző sem. Úgyhogy máskor is örülnék, ha meglátogatnának.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr57633940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása