Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Passzív ellenállás

2008.09.02. 21:27 Baator

Gandhi emlékére...

Tudjátok, elég gyakran előfordul, hogy Anya nem pont azt szeretné, amit én. Sőt! Pont az ellenkezőjét... :(

Például én a strandlabdát szeretném vinni sétálni, de Anya erősködik, hogy válasszak kisebb játékot, ami elfér a táskájában, ha meguntam fogdosni. Vagy én motorral szeretnék menni, meg gyalog, de Anya erősködik, hogy menjünk babakocsival, mert kismillió helyre be kell ugranunk, és még haza is kell érnünk időben, hogy elkészüljön az ebéddel... Nem beszélve a bosszantó kis apróságokról: Anya becsatolja a cipőmet, én kicsatolom; Anya felteszi a kalapomat, én leveszem; én beveszem a cumit, Anya kiveszi a számból, stb.

Mivel még nem tudok (teljesen tökéletesen) beszélni, egyszerűen megcsinálom, amit szeretnék, vagy ráutaló magatartással egyértelműen jelzem a szándékomat. Anya persze nem mindig ért egyet, és próbál meggyőzni az ő szándékairól, de ez nem megy neki túl gyorsan. Szerencsére elég nehéz őt kihozni a béketűrésből, így hosszú percekig tudunk egymásra bámulva ilyen apróságokon meccselgetni, és végül leggyakrabban sajnos Anya győz.

Én a passzív ellenállás módszerével próbálkozom, de nem sok sikerrel, mert Anya türelmesebb, mint gondoltam, és az ő passzív ellenállása győz. De persze bevet egyéb trükköket is, például mintegy odaveti félvállról, hogy a Peti már biztosan vár minket, hogy együtt játszunk, meg a Csabi is biztosan megnézné az autóimat, ha esetleg el szeretném vinni magammal a sétára őket (galád módon a strandlabda helyett!), én meg rendesen bekapom a horgot, és már indulok is jó kisfiúhoz méltón... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr14645606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása