Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Aranyköpéseim 1-3

2008.12.31. 14:54 Baator

Itt olvashatod az első három életévem legaranyosabb és legviccesebb mondásait, amik nagyon kívánták a nyomdafestéket.

 

"A nyelvem nyálas..." (2008. december 31.)

"Meglövöm (a) bakot." (2009. január 2.)

"Tudom ám Hápikát tanítani. (Mire tudod tanítani?) Edzeni." (január 2.)

"Leesik minden ma, Apa!" (január 4.)

"Így durrogok, így iszizok, ilyen dolgokat csinálok." (január 4.)

"Illatos kaka van a gatyómba." (január 6.)

"Jó reggelit!" (január 8.)

"Ne kukucsolj, hékás!" (január 12.)

"Minden nap eszem." (január 12.)

"Nagy fiú vagyok, iskolába megyek." (január 12.)

"A vesém dobog." (január 13.)

"Gyönyörű kések! Bátornak való ez." (január 17.)

"Bocsánat, Barni, nem figyeltem." (január 17.)

"Nem aranyos vagyok, hanem fejbevágós vagyok én." (január 17.)

"Kielemezem magamat." (január 19.)

"Micsoda ötlet!" (január 20.)

"Barnikát behúzom kulcstartóba*." (január 20.)          *értsd: lábkulcsba :)

"Nem ragad. Valamit hozzál, Anya!" (február 6.)

"Rosszat álmodtam. Rossz kedvem van. Egész nap..." (február 10.)

"Szabad eltalálni hógolyóval magukat?" (február 11.)

"Elvitte a palotájába és birkózott vele." (mármint a királyfi Hófehérkét...) (február 12.)

"A markolatot meg szabad (fogni)." (február 12.)

"Hagyd békén ezeket!" (február 17.)

"Szeretlek én is téged!" (február 21.)

"Gyere hozzám, Bea!" (február 21.)

"Hú, Apáka, hogy kinézel! Hogy beöltöztél valaminek!" (március 12.)

"Nem anyámat akarom, (hanem) mesét!" (március 17.) (Feleletként arra, hogy Apa azt mondta a számítógépnek: "Anyádat!")

"Fájt kicsit, de ügyes voltam." (március 23.)

"Gyere, Pupák!" (április 2.)

"Anya, ez labilis!" (április 22.) (leszóltam Anyáka építőkockából épített tornyát)

"Jó kemények a fogaim." (április 24.) (a bögrén kocogtatva megállapítottam)

"Nem tudtam telibe találni Apát! :(" (április 24.)

"Na, milyen voltam?!" (április 24.) (elismerésre és tapsra vágyva)

"Jaj, de kövérek ezek a bukorékok!" (április 25.)

"Beugrom a szájába, és kiveszem! Az kalandos lesz!" (április 30.)

"Nem akarom, hogy jöjjön Kicsi Tündér, inkább a Mami jöjjön!" (május 16.)

"Betüsszentettem Anyát a fürdőbe. - ? - Tudok kanyarba hapcizni..." (május 21.)

"Világító nyílvesszők!" (május 22.) (értsd: közlekedési lámpa)

"Van nevem. Méghozzá férfinevem. Sümegi Bátor vagyok." (május 30.)

"Én vagyok az apa, az orrom szőrös, és csiklandozza a számat." (június 11.)

"Kié ez a dudika? - Hát a Bátoré. - Ki az a Bátor? - Hát a fekete lovas. Ki lenne?..." (június 12.) (Anya kihallgatta a titkos párbeszédemet a traktorommal...)

"Egy, kettő, három... aki nem megyek!" (július 22.)

"Anya, Neked leveskávé!" (július 24.)

"A vadászok mindig félnek a nyuszitól." (augusztus 6.)

"Anyáka, te most börtönben vagy. - Mit követtem el? - Hát a csillagot..." (augusztus 8.)

"Miért van este? - Elment a napocska aludni... - Akkor meghalunk!" (augusztus 13.)

"Azt a kutyafáját!" (augusztus 14.)

"Gyere csak ide, majd én jól kupán verlek ezzel a karddal!" (augusztus 15.)

"De mit fog szólni a Ditta, ha meglát egy szál kukiban?..." (augusztus 16.)

"Hát akkor ezt megbeszéltük, fiacskám!" (augusztus 21.)

"Keresek egy olyan helyet, ahonnan nem esek le, amikor elalszom." (augusztus 30.)

"Az elsődik formában minden kiesik az ember kezéből: a kard, a pajzs és a tok is." (szeptember 9.)

"Szerelmes vagyok. (Kibe?) Anyákába. Feleségül akarom venni." (szeptember 14.)

"Csajozni akarok!" (szeptember 20.)

"Anyáka, játszunk királyfisat! Én leszek a királyfi, te pedig a királynő. (Jó! Hová mész, királyfi?) Csatába. Hozok a csatából kincseket. (Kinek hozol kincseket?) Hát neked! (Jaj, de jó! És mit hoznál egy vesztes csatából?) Hát sok beteg katonát. (És még? Sebeket? És akkor mit kell tennie a királynőnek?) Gyógyítani. (Jó. És mit hoznál még a győztes csatából?) Hát játékokat a gyerekeknek, akiknek nincsenek játékaik."  (szeptember 22.)

"Szerelmes vagyok a lányokba és a nénikbe. Az öreg nénikbe is." (szeptember 23.)

"Gyere velem gyorsan világgá, mert ha nem, akkor rád kakilok!" (szeptember 24.)

"Tiszta apja vagyok!" (szeptember 27.)

"Olyan bátor vagyok, mint én!" (október 13.)

"Amikor meghaltam régen, akkor néha alagutat csináltam magamból." (október 14.)

(Mi lesz a búzából?) - "Hát sör!" (november 6.)

(Te meglested a Télapót?!) - "Mert én olyan bátor vagyok..." (november 11.)

"Mondjak valami vicceset? - ? - Ha hátrafelé ülsz a motoron, akkor nem látod, hogy ki jön szembe!" (november 22.)

"Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jépa!" (november 28.)

"Bea! Képzeld el, Apának milyen kemény a kukija!" (értsd: szuszpenzor) (november 30.)

"Ne parázz már, Némó!" (december 2.)

"Csak a gonoszoknak nem tetszik a Magyarország!" (december 5.)

"Apa, a lányokkal mindig óvatosan bánj!" (december 6.)

"Ha valaki nem hiszi, hogy bátor harcos vagyok, én orrba verem." (december 7.)

"Anya, úgy csináld a kolbászlevest, hogy veszel levest, és utána belekevered a kolbászt!" (december 8.)

"Mikor kisfiú voltam, mindig mongol nyelven beszéltem." (december 14.)

(És mit fogsz venni a pénzedből? -) "Hát még egy perselyt!" (december 18.)

"Én szót fogadok, de mi az a szófogadás?!" (december 28.)

"Kövér kukijú nagymamát álmodtam." (december 29.)

"Örülök, hogy felnőttem..." (2010. január 4.)

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr93850406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsa89 2009.01.06. 11:46:11

Ezeket nem az Apa mondta??? ;)
süti beállítások módosítása