Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pogi

2009.01.23. 15:09 Baator

Nagyon szeretek a konyhában lábatlankodni. Anyácska konyhája úgyszólván meghitten kicsike, úgyhogy ha akarná sem tudná kikerülni a társaságomat... :)

Rendszerint együtt mosogatunk, ő a habos medencében pancsikol, én pedig a másikban öblítgetem a tiszta edényeket. Néha a habosba is visszadobálom őket, így teszem próbára Anya türelmét. Mosogatás után rendszerint átöltözünk, valamint feltöröljük a konyhát és a szomszédos helyiségeket. :)

baator: konyhaszekrényben ücsörgök

Szeretek a pult tetején ücsörögni, onnan figyelni Anya bűvészmutatványait. Mindig segítek fogni a keverőgépet, így szavatolom a minőségi munkát a habverés területén is. A főzőkanállal kevergetés is az én feladatom, sőt a gyufát is mindig nekem kell elfújnom. Fel sem tudnám sorolni, annyi minden dolgom van...

Egyik nap pogácsát sütöttünk Anyával. A nyomkodós-gyömöszkölős részt is nagyon élveztem, aztán a legemberpróbálóbb rész a türelmetlenül várakozás volt, amíg aludt a tészta, mert véleményem szerint roppant lassan sikerült felkelnie végre.

Aztán jó móka volt a sodrófás-lisztezős-lapítós rész is, de a csúcs a mintázás volt. Abban nagyon jó vagyok. Csináltam kerek pogikat, szív alakúakat, meg sok pikásszósat. Még egy pogi-kocsit is legyártottunk Anyával: volt négy kereke, de a sportkupé formából egy bogárautó-szerű kerekedett a sütés végére, és ami a legjobb, meg is lehetett enni, finom pogácsa ízű lett.

Láthatjátok, hogy nagy konyhaművész vagyok, nyugodtan szóljatok, ha esetleg egy nehezebb feladat kifog rajtatok, én biztosan tökéletesen meg tudom oldani. Legfeljebb többé nem találtok semmit az eddigi helyén - de az is lehet, hogy nem volt elég ésszerű a rendszer... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr29926702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása