Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ébresztő, Tomi!

2009.02.21. 21:02 Baator

Tomi az alattunk lévő lakásban lakik bájos feleségével, Beával. Hozzáteszem, már nem sokáig az ő felesége, mert én is megkértem a kezét a minap (lásd Aranyköpések rovat), küldtem is Tominak egy kardot, hogy gyakoroljon. Most arra várok, hogy elfogadja a kihívásomat, és sort kerítsünk a párbajra.

Szóval Tomi éjszakánként dolgozik, nappal pedig alszik. Vagy csak szeretne aludni, ha én nem játszanék olyan intenzíven néha.

Igaz, mindig azt mondja, hogy nem zavarja, nem kell visszafogni engem, de én azért próbálgatom a tűréshatárát, és igyekszem néha az ellenkezőjét csinálni annak, amire Anyáka utasít. Hátha egyszer beront hozzánk kivont karral és vérben forgó szemekkel. (Úgy tervezem, hogy akkor én előveszem a Csizmáskandúr-nézést, amit a Shrekből tanultam...)

Szóval egyik délután sikerült kibeleznem az egyik kardomat, találtam a belsejében egy pálcikát, azt szintén kineveztem kardnak, ettől aztán úgy rámjött az ihlet, hogy nem is tudtam többé visszafogni a lendületemet. "Ébresztő, Tomi!" És csak szaladgáltam, dalolásztam felpörögve. (Tomi meg csak szunyókált tovább békésen - gondolom.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr68972259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása