Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nyárbúcsúztató ereszd-el-a-hajamat

2009.09.15. 20:08 Baator

Életem harmadik nyarának is kezd kihűlni a tüze. Pedig milyen jó is a pancsolás a Balcsiban, a jó magas kilátóhelyek, a sok kirándulás Apákáékkal, a fáról frissen szedett gyümölcsök, amikkel szabad magam összemaszatolni... Hmmmm...

Hát azért így a végére belehúztunk egy kicsit az élménygyűjtögetésbe. Kipróbáltunk néhány új strandot: az ajkai strand király volt, a gyenesi is, csak másképp'. Felmásztunk Tátika várához, a Tóti-hegyre, a Fehérkövekre. A szokásos otthonkeresési kiruccanásainkra is szántunk szép napokat. Vonatozgattam, és ellátogattam néhány edzésre is, ahol nagy harcos bácsikkal mérhettem össze az erőmet. Az augusztus 20-i ünnepségeket Keszthelyen és Hévízen néztük meg. Meglátogattuk az összes nagymamámat, jókat játszottam Micivel is, Rékussal is, Petivel is. Még egy népes unokatestvér-találkozón is voltam, ahol sohasem látott rokonokkal ismerkedtem meg. Ünnepelnivalóban sem szűkölködünk mostanság: van sok Rozikánk, Marikánk, néhány szülinaposunk... Anyákának is most volt a szülinapja, őt néhány napig ünnepeltük Apákával: egyszer kirándulni vittük, máskor ebédelni, kapott pókpáfrányt, agancsvirágot ajándékba, amire már olyan régóta vágyott. Tortához is volt szerencsém mostanában - jó sokhoz. Volt tiramisutorta, citromtorta, gyümölcstorta, málnatorta... zárásként pedig búcsúi sütihegyek vegyesen és gazdagon. Irigykedjetek csak! - A megfelelő családba kell születni. Én jól beleválasztottam... :)

A további terveink is elég szépek. Ellátogatunk néhány vidám szüreti összejövetelre, ahol találkozni fogok rengeteg nénivel és bácsival, akik mind engem fognak dícsérni, hogy milyen nagyra nőttem, és milyen ügyes kisfiú vagyok... Ősszel a színeket természetesen a természetben fogjuk megcsodálni: a Bátorkő várához visz majd a túracipő. Tervezünk még egy hajókirándulást is valamikor, lakodalomba is megyünk, sőt, meg szeretném látogatni ama szent helyet is, ahol kedves jó szüleim egymásba szerettek... :) Mindezekről persze be is fogok számolni a hűséges olvasóimnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr261384747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása