Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mikulás(ok)

2009.12.08. 16:13 Baator

Többször is volt Hozzá szerencsém. Pontosabban személyesen csak egyszer találkoztunk, de mivel jól összekuszálta a listáján az ajándékaimat, ezért több napon át, számos segítő szándékú barátomon és családtagomon keresztül küldözgette nekem a jobbnál jobb ajándékokat.

Rendhagyó módon Sümegre már pénteken megérkezett a Mikulás, a buszmegálló mellett található Óránál találkoztunk vele délután. Sok gyerek vette körül, és szorgalmasan osztogatta a szaloncukrokat. A csinos krampuszlányok mogyorót és forró teát osztogattak.

Amikor először sorra kerültem, csak egy szaloncukrot kaptam, de aztán felbátorodtam, sorba álltam másodszor is, és Peti barátommal elénekeltük neki a Hull a pelyhest... Akkor már két (!) szaloncukrot kaptam Tőle. - Úgyhogy megéri produkálni magamat... :)

Szombaton a Piri mami segítő közreműködésével juttatott el hozzám egy óriási szánkót és még sok-sok finomságot.

Vasárnap reggelre az ajtóban tett le egy csomó meglepetést. Még virgácsot is kaptam! Anya szerint azért történhetett, mert sokszor nem segítek elpakolni a játékaimat. De szerintem nem volt olyan nagy és félelmetes az a virgács, úgyhogy nem hatott rám túl ösztönzően. A nagy piros terepjárónak különösen örültem. Azóta is hordom magammal mindenhová, és velem alszik az ágyam mellett.

Petinek is egy ugyanekkora terepjárót hozott a Mikulás, csak neki kéket. Egy hosszú pillanatig nagyon szerettem volna magamnak azt a másik terepjárót is, de aztán végül bele kellett nyugodnom, hogy úgy tűnik, a Peti is olyan jó kisfiú volt, mint én... Csabrendekre egyébként csodálatos színes ceruzákat hozott nekem a Mikulás, szerencsére Zsuzsi mamiék magukkal hozták azt a csomagot is Sümegre, így végül eljutott a címzetthez: hozzám.

Vasárnap délután elmentünk vissza az Órához, részt vettünk az ünnepi gyertyagyújtáson, és bár a Mikulás már nem volt ott, még kaptunk csokikat, mert küldött nekünk azért néhányat... Onnan a dédihez mentünk, ott is hagyott nekem ajándékot. Dédikénél jókat játszottunk, labdáztunk, birkóztunk, sütiztünk. A dédinek eltáncoltam a Hull a pelyhest is... :)

Beácskán keresztül két repcsit, kifestőt és sok édességet küldött.

Még hétfő délután is pakolt le néhány meglepit az ajtóba. Szóval igazán el lettem kényeztetve, megérte megtanulni a Hull a pelyhest, és múlt héten jó sokszor el is pakoltam a játékaimat... :)

Állítólag még Mohácson is vár rám némi meglepetés, úgyhogy jó sokáig örülhetek a Mikulásnak...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr861594423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása