Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Karácsony: sok lázcsillapító, még több kilóméter és rengeteg ajándék

2010.01.01. 20:24 Baator

Sajnos betegséggel kezdtük az Ünnepeket. Már Mikuláskor is beteg voltam, a doktor bácsik kigyógyítottak, aztán Apácska újra hazahozott valami bacit (vagy mást - nem fog kiderülni), ami ismét leterített bennünket a lábunkról. Nekem ráadásul még a szácskám is bibis volt, nem volt kedvem enni sem, és pár napig furcsán beszéltem.

A betegség miatt nem utaztunk Csepelre, nehogy megfertőzzük valamivel Timi-babát, aki még a Bubu pocakjában lakik, és majd csak Húsvét környékén fog kibújni onnan. Azért így is jó sokat utaztunk, mire mindenkinek a Karácsonyfáját megnéztük.

Szenteste itthon voltunk, még lábadoztunk, de azért volt szép fácska, hal, palacsinta, móka és sok-sok ajándék.

Először néhány szót a fácskánkról. Géza bácsiéktól kaptuk, nagyon szép, a különlegessége pedig az, hogy még madárfészek is van rajta! Anya tett is bele kicsi madárkákat. Szép fehérbe lett öltöztetve, így lett belőle Karácsonyfa. Zsuzsi mamitól kaptunk sok szép horgolt angyalkát, hópihét, csillagot, harangokat, főként az díszíti a fácskánkat. Találtam a fa alatt rendőrmotort, kifestőt, hozzá vízfestékeket, társasjátékot (Anya készítette) és egy kincskereső zseblámpát, ami csak az enyém. Mindegyiknek nagyon örültem, de azért halkan megjegyeztem, hogy bizony toronydarut nem találtam alatta, azt a Jézuska elfelejtette odatenni. Vígasztalásul elmondták nekem, hogy még sok karácsonyfát meg fogunk nézni, az egyik alatt talán lesz az is...

Egyébként az én szobámban is van egy kicsi karácsonyfa, amit magam öltöztettem fel az aprócska játékaimmal: van rajta markoló, iránytű, autók, bögrék, fa gyöngyök, Dióbél királykisasszonyka, vonat, mammut és még sok minden, csoki is, a tetejére pedig mi magunk készítettünk betlehemi csillagot.

Karácsony első napján Csabrendekre mentünk a Sümi papáékhoz, ott is nagyon szép karácsonyfa van, és sokkal nagyobb, mint a miénk. Buldózeres transzformersz volt alatta, meg egy szép rajzoló asztalka székkel. Zsuzsi mami finomakat sütött-főzött, de én nem nagyon ettem, mert fájt a szácskám. Azért a tortát benyomtam. :) Petivel sokat játszottunk, gyurmáztunk is, és műtéteset is játszottunk egy önként jelentkező (a szépséges Ildikó) közreműködésével...

Másnap Mohácsra utaztunk, ahol már nagyon vártak bennünket, Tomici is ott volt, vele is sokat játszottam. Éva mamáéktól horgászos játékot kaptam, Miciéktől Villámot, Dédikétől egy nagy sárga autót. Meg persze sok csokit és gyümölcsöt is. Néhány napot Mohácson töltöttünk, rengeteget játszottam Dittával és Micivel is. (A születésnapomra is eljönnek majd, már nagyon várom őket.)

Piri mamiékhoz Ajkára elég későn jutottam el, de annál nagyobb volt az örömöm, mert ott végre megkaptam a régóta áhított toronydarumat. Azonnal összeszereltük, és azóta is folyton azzal játoszom.

video1

video2

Tulajdonképpen a tornydarum az idei Karácsony fénypontja, de azért más játékokból is jócskán jutott nekem. Keresztmamától kaptam kártyajátékot és változó órát, Beácskáéktól pedig építős játékot, fa dominót, Thomasos mese-dvd-t.

Rengeteg fényképet készítettünk, egy válogatás ezek közül:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr231637915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása