Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Aranyköpéseim 3+

2010.04.08. 07:47 Baator

Itt olvashatod a legérdekesebb és legviccesebb mondásaimat, amikkel a harmadik szülinapom óta okoztam döbbent tekinteteket és harsány hahotákat...

"Már olyan nagy a lábam, hogy reng a föld!" (január vége)

(Elárulod, hová dugtad a csatomat? -) "Nem árulhatom el, mert az árulkodás nem szép dolog!" (február 5.)

"Na! Ne vesztegessük az időt!" (február 12.)

"Ez meleg. Úgy érzem a számon, a piros kis párnácskámon... :)" (február 12.)

"Figyelj! Most vizet fakasztok: a konyhában is, meg itt a fürdőben is!" (március 4.)

(- Meddig él egy tengeri teknős?) - "Hát addig, amíg meg nem hal, addig él." (március 6.)

(Sümeg messze van?) - "Nem, csak Budapest van tőle messze." (március 24.)

(Szupermenként:) "Csak el ne fogyjon a robbanócsíkom: a légkör..." (április 8.)

"Na, akkor most szóljunk be Apának!" (április 13.)

"Bújócskázik velem a nyíl!..." (április 14.) (az egér a monitoron)

"Én egy kis dzsedi-süvölvény vagyok." (április 30.)

"Pisilnem kell! ... Á, csak ravaszkodik velem a kukac..." (május 10.)

"Ott is hosszú a fű! Le kellene vágni!" (Bambi mesefilmben) (május 11.)

"Hol voltál?+ ( - Kerestem pénzt.) - "És nem találtál?" (május 25.)

"Beleköptem az orromba!" (edzésen a tornaszőnyegen kézenállásban) (június 10.)

"Valaki kopogjon be ide! ( - Kop-kop. Van itthon valaki?) Nincs! (július 19.)

"Igaz, hogy a Zille ember? A Foltos kutya, a Nini pedig nyuszi. A vegyszer vegyszer. Aki tudja, tudja." (július 20.)

"Csatasorba álltak a felhők!" (július 24.)

"A leletek dínókból készültek?" (július 29.)

"Azon gondolkozom, hogy hogyan lesz apából olyan nagy harcos, mint én..." (augusztus 4.)

"Anya lett az első, Apa a harmadik, én pedig a másik első!" (augusztus 15.)

"Bekukkantok a desszertes ládámba..." (értsd: hűtőszekrénybe) (augusztus 16.)

"Szupermen: Sümi Papa-betű, ...alagút-betű, Peti-betű, Elemér-betű, Réka-betű, Molnár-betű, Anya-betű, ...Zoárd-betű." (október 3.)

"Gyurma-idomító vagyok!" (Avatár által ihletetten...) (október 7.)

"Most adok ajándékba egy kombinát-fogót. Ezzel lehet kombinátot fogni!" (október 14.)

"Apa, te egy nagyon jó ember vagy!" (október 20.)

"Bocsánat, többet nem fog kiderülni." (november 15.)

"Majd én megmutatom neked, milyen egy igazi férfi!" (november 20.)

"Én vagyok az első, te pedig a legeslegmásodik." (november 26.)

"Anya! Mit jelent a 'mit jelent?' ?" (december 2.)

"...és a betlehemnél sajnálatos zene volt. Arról szólt, hogy sajnáltak benne valakit." (december 2.)

(Sértődötten:) "Jól van, akkor én a törököknek szurkolok!" (december 4.)

"Anya! Mondd el, hogyan aludtam... mert én nem láttam!" (december 13.)

(Látod, milyen szépen csillog a hó a holdfényben?) - "Igen, látom benne magamat. Ez az én tavaszom." (december 18.)

"Nagyon jó ám, ahogy te csinálod a dolgokat, Apa, mert úgy nekem nem kell megcsinálni." (2011. január 1.)

"Képzeld el, Anya, látom az álmomat! A Holdacska leesett és nagyon sírt. A Holdacskából kiesett egy tündér, aki én voltam halott koromban..." (január 7.)

"Én az óvónéniknek azt mondom, hogy szia, mert én kötöző tegezben vagyok velük." (2011. január)

"Nem szeretem, hogy mindig megy a mosógép. Nem akarom, hogy mindig dolgozz..." (február 1.)

(Napozol, kicsim? - ) "Aha, gyereknapozok..." (február 13.)

"Egy harcos nem ülhet ölbe tett kézzel..." (február 25.)

"Ügyes vagy, Anya, kinevezlek főhelyettesnek!" (március 15.)

"Egy igazi kincsszerész dolga ilyen." (március 21.)

(Melyik az a csillagkép, aki az "íját feszíti a Hadak Útján"?) - "Robin!" (március 31.)

"Anya, úgy szeretlek, mint a Kisvakond a havat." (április 15.)

"Fejfrászt kapok ettől a zenétől!" (május 2.)

"Apa, képzeld, olyan lusta vagyok, hogy éjszaka egész nap alszok. Még reggel is egész nap alszok." (május 31.)

"Volt egyszer egy szép lány, úgy hívták: Kata. Ivott egyet, és máris úgy érezte, mintha szülnie kéne. Visított, és kiszülte Molnár Bátort..." (június 27.)

"Elvetem a sulykot." (június 27.)

(- Bátor, ne fuss gyorsan, mert papucs van rajtad, el fogsz esni!) - "Ne aggódj, ura vagyok a helyzetnek!" (július 17.)

"A harcost azzal bízta meg az Isten, hogy mindig bízzon magában." (július 23.)

"Körülmény = az a valami, ami megvédi a kisbabát a leeséstől, amikor fordul az ágyában." (július 24.)

"Gőzölgő ménkűm sincsen, hogy ez mi!..." (július 28.)

"Pisilnem kell! ... Nem hagyhatom ott a testem (ti. a sátorban), hogy odapisiljen...!" (július 29.)

"Apa a legerősebb a világon, ha van még vele száz ember." (augusztus 11.)

"(Nem adok több levest, mert tegnap is meghagytad...) - Mi a bizonyítékod rá?!" (szeptember 24.)

"Én brazil dzsu-dzicu öves vagyok!" (szeptember 25.)

"A haragban az a jó, hogy elmúlik..." (október eleje)

"Csak a lábbal kell figurázni, és hagyni magadat, hogy táncoljon." (október 18.)

(Az óvónéni megjegyezte, hogy kissé négyszögletesen rajzolod az embereket...) "De hát nem minden has kerek, csak a kövéreké..." (október 19.)

"Ki érti meg a nőket?!..." (2012. január 15.)

"Én már láttam az Istent, mindene fehér volt, nem mozdult, aztán megmozdult, és így láttam meg. Rámnézett, és azt mondta, hogy maradjak ezen az úton, mert akkor nem fogok eltévedni. Ha ilyen maradok, mint amilyen most vagyok, és a szívemben lesz a Jóság, akkor máskor is beszélhetek majd vele, és megtanít mindenre, amit csak szeretnék tudni." (február 2.)

"Szamurájkard gonosz kezében sosem látható!" (február 7.)

"Jó rossz lehet neki - gyerek nélkül... De örülhet neki, hogy többet nem kell foglalkozni a kukijával..." (február 14.)

"De levehetem az edzőruhámat? Mert mindig eléugrik a kukimnak pisiléskor..." (február 16.)

"Túl forró, túl forró! (értsd: a fürdővíz) Nézd meg, kopasz a fenekem!" (március 4.)

"Anya, te vagy nekem a legfontosabb... no meg az a majom a mami hűtőjén..." (március 12.)

"Nem ijedtem ám meg, csak kerek lett a szemem!" (március 13.)

(Esti fürdés utáni lábikóra pusszantás után:) "Anya, te egy talpnyaló vagy!" (március 14.)

"Apa! Mondhatok valamit? Megcirógattam a kukimat." (március 20.)

"A kísértetek és a szellemek lepedőből vannak, méghozzá úgy, hogy egy rece meg két lyuk!" (április 20.)

"Elragadott az önvágy..." (május 9.)

"Fogok természetteremtő gépet készíteni. Egy ilyen házban csak benyomom a zöld gombot, és egy nagy zöld domb lesz csak ott. Csak egy ilyen gépet fogok készíteni, és elviszem mindenhova..." (május 14.)

"Ha autóval járunk, az fáj a természetnek, mert lecsöpög az olaj, és az felgyulladhat, és nekünk nem lesz oxigénünk, mert a fák is természetből vannak." (május 17.)

"Anya, én most fordítva csinálom majd a napokat: este leszek fönn, és reggel leszek alvásba... Azért, mert a Mikulást fogom lesni!" (2012. november 12.)

"Apa nem nagyon érti ezt a bunyós játékot bábokkal..." (december 5.)

"Én nagyon türelmes szoktam lenni, de mégsem termett rózsát..." (december 17.)

Peti: Ezt a sárkányt a 2012-es naptáramból készítettem. Én: "Neked olyan sok van?!" (2013. január 2.)

"Én nem akarok szkanderozni, de mindig rávesznek. Próbálom magam elhúzni, de úgy vonz engem az a látvány, mint a mágnes." (január 4.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr151903408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása