Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Világbajnokságon dobogóra állhattam!

2010.08.28. 08:28 Baator

Apukám kétszeres világbajnok lett! Ezt nyilvánvalóan nekem köszönheti, hiszen ha én nem lettem volna ott, ki szurkolt volna olyan kitartóan és vehemensen?...

baator: engem is felengedtek a dobogóra

Ez volt az első olyan nagyobb versenye, ahova elkísérhettük, és nem is okozott csalódást. Kétszer felállt a dobogó tetejére, sőt, még engem is felengedtek. Meg is érdemeltem, én voltam a legtehetségesebb szurkoló a világbajnokságon, tőlem zengett a csarnok. Kiabáltam végig, hogy "Hajrá, Apa!", "Nyerjél, Apa!", és még ostort is csattogtattam hozzá a nyomatékosság kedvéért.

Apa nagyon megérdemelte az aranyérmeket, rendesen megküzdött értük. Stuart bácsi is meg szerette volna szerezni, de Apa csak az abszolút kategóriát hagyta meg neki. Norbi bácsi ezüstérmet szerzett, mert nagyon fájt a lába. Zolti pajtásom pedig bronzérmet kapott, ő is felállhatott a dobogóra másnap.

Elég hosszú ideig bunyózgatott egymással az a sok harcos, mire végre kiosztották a helyezéseket, szóval sokáig türelemmel kellett várnom. Pedig ha engem megkérdeznek reggel, hogy ki itt a legnagyobb harcos, én megmondtam volna nekik, hogy az Apukám. Ha ezt okosan elhiszik nekem, nem is kellett volna lejátszani azt a sok izzasztó mérkőzést. Sebaj, így is jó volt, beigazolódott, amit mondtam. Amikor éppen nem volt szurkolnivalóm, akkor is feltaláltam magam: udvaroltam a lányoknak, ostoroztam, kimentem a játszótérre, Dittával birkózgattam, a bemelegítő szőnyegen hempergőztem, huncutul lökdöstem Anya fényképezőgépét, ilyeneket találtam ki. Lassan véget ért a nap, és a sok küzdelem után hulla fáradtan végre elpihenhettem hazafelé az autóban.

Másnap reggelig egyfolytában aludtam, mint akit fejbe vertek, de miután kipihentem a világbajnokság fáradalmait, fogadtam a rengeteg gratulációt, és hagytam, hogy tejben-vajan fürösszenek, kényeztessenek, egy szóval az ilyen világbajnok-fit megillető tisztelettel bánjanak velem.

A fent leírtak természetesen csak az én nézőpontomat tükrözik, de a többiekét is olvashatjátok a következő linkeken: Apa beszámolója itt, Anya cikke itt, a Tatami Centrum leírása itt. Az első videókat itt lehet megnézni. Harcostársaim figyelmébe ezt a fotósorozatot ajánlom. Az én személyes albumom pedig ez:

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr232253723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pumakölyök 2010.08.31. 19:38:26

Büszkeségtől dagad keblem, hogy pár évig együtt nyűhettem veled a tatamit. Látom volt értelme gondolkodni is, nemcsak ész nélkül "nyomni". Követendő példa vagy.
süti beállítások módosítása