Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Megszereztem első aranyérmemet

2010.12.20. 15:09 Baator

Bizony, eljött ennek is az ideje. Az egyesületi karácsonyi ünnepségünkön megrendezett csapatbajnokságon elindulva, saját kor- és súlycsoportomban egyetlen ellenfelem akadt, de ő nagyon kemény dió volt, igazán izgalmas mérkőzést mehettem vele.

A tanult stratégiát folyamatosan alkalmaztam ugyan, és többször le is döntöttem a lábáról Levit, de ő mindig felpattant, nem tudtam leszorítani az előírt 10 másodpercig. Így pontokkal győztem, és a dobogó legtetejére állhattam.

A meccsemről még annyit elmondanék, hogy nagyon vidámra sikerült. Levi is, én is egyfolytában mosolyogtunk, és játszva birkóztunk, de emellett még a bírók is és a közönség tagjai is folyamatosan mosolyogtak! Bánhatja, aki nem látta!

A Karácsonyi ünnepre tekintettel a díjátadáskor különdíjakat is osztottak ki, de sajnos nekem a bírók nem ítéltek oda egyetlen díjat sem. Ez kissé elszomorított, de aztán megvigasztalódtam mégis, mert a csapatbajnoki vádordíjat én vehettem át a sümegi dódzsó nevében. Szóval dupla volt az öröm, mert a magam és csapatom győzelmét is ünnepelhettem.

A fergeteges versenyeken kívül még voltak más meglepetések is az egyesületi bulin: a gyönyörű Zsuzsi néni adta át a díjakat, akinek a pocakjában már ott növekszik a kicsi Lili, Cápa bácsi kislánya, aki márciusban fog megszületni. A Közgyűlésen Apa elsorolta az idei sikereket, mindenkit megtapsoltunk, ajándékokat adtunk át. A bemutatókon részt vett Apa és Anya is: Apa kardozott, majd Max bácsival villantott egy szép pörgős bjj-eszenciát, Anya pedig tai-jizott István bácsival és Ági nénivel. A legvégén Niki néni táncolt a közönség legnagyobb örömére. Természetesen volt karácsonyfa, amin az egyesület összes tagjának szerepelt a neve, berendeztünk mellette egy gyereksarkot, ahol a legkisebbek játszhattak a régi babás játékaimmal (a kicsi Zsombi nagy örömére, de talán Csongi is értékelte), és egy nagyon étvágygerjesztő büfében kényeztethette mindenki a pocakját. - Nemcsak a szüleim, a nagymamáim is igazán kitettek magukért, köszönet illeti őket is.

A program annyira pörgős volt, hogy meglehetősen elfáradtam. A pakolás után rögtön ágyba is zuhantam, és aludtam estig. Közben Anyáék egy ünnepi vacsorán is részt vettek Ricsi bácsiéknál a Kalla Vendégházban Sümegprágán a sztárvendégeinkkel. Azt mesélték, hogy elképesztő élményekben volt részük, de mivel franciául mondták el, egy kukkot sem értettem belőle...

És a videofelvételek:

baator: Hadak Útja Egyesület 2010.dec.19. 265

Elolvasásra javaslom még Apa honlapján a beszámolót, ahol rengeteg képet is meg lehet nézni az eseményről. (itt és itt)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr782528043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pumakölyök 2010.12.21. 10:02:57

Ha legközelebb találkozunk remélem tudunk nyomni egy játékos földharcot! Csak nehogy durván elkapalálj! Puszi anyunak, pacsi apunak!

Zsuzsa89 2010.12.28. 19:37:06

Gratulálunk Bátor!
Nagyon ügyi voltál, csak így tovább!!!
Rékus, Timi, Zsuzsa és Zsolti
süti beállítások módosítása