Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Áldott Ünnepet!

2010.12.31. 08:02 Baator

 

baator: karácsonyi üdvözlet Molnár családtól

Nekem a Karácsony mindig sok utazást jelent.

Idén különösen hosszúra nyúlt az ünneplés, mert az egyesületi bulival indult, ahol szépen arattam, aztán a Szenteste szüleimmel, és mindjárt másnap indultam a mohácsi rokonokhoz,

aztán az ajkai mamimékhoz, aztán a csabrendeki papámékhoz, és mire oda került volna a sor, hogy a csepeli uncsitesókhoz utazunk, addigra elfáradtunk, és elhalasztottuk a pesti utat két héttel.

Szóval idén is láttam számos karácsonyfát, és persze mindegyik alatt volt számomra sok meglepetés. Szívem vágyát leginkább a zöld legójátékom taláta el, annak örültem a legjobban.

Én egyébként Szenteste önmagamat adtam ajándékba, ugyanis báboztam Apának (Vitéz László esetét az elásott kinccsel), majd harcművészeti bemutatót tartottam. Természetesen nagy sikert arattam mindkettővel.

A rokonoktól, barátoktól és rajongóimtól sok társasjátékot is kaptam, amikkel szintén szeretek játszani, de csak akkor, ha én nyerek...

Szilveszterkor is társasoztunk, amíg meg nem untuk, utána már csak táncoltam és énekeltem kedvemre. Aztán Anya elfáradt, és akkor menni kellett haza, pedig én még mulattam volna reggelig...

Minden kedves Olvasómnak boldog új évet kívánok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr272537989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása