Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Piri mamiék esküvőjén

2011.06.01. 08:35 Baator

A legszőkébb nagymamám úgy döntött, hogy papírt kér arról, hogy ő már összekötötte az életét Elemérrel. Ezt persze meg is kellett ünnepelni... :)

Mindenkinek fel kellett ötözni csinosan, ami nekem nem nagyon tetszett, de aztán kaptam pár bókot, és megbékéltem az öltönyömmel. Elmentünk egy hatalmas házba, lifttel kellett felmennünk majdnem a tetejéig, ott aztán volt egy nagy tér, ahol jót futkározhattam a Rékussal. Timi nem nagyon ért utol minket, pedig nagyon kapkodta a pici lábikóit...

Egyszercsak jött egy néni, és ünnepélyesen betessékelt minket egy szűk terembe, ahol illedelmesen és csendben kellett üldögélni pár percig. Nem tudom pontosan, mi történhetett, de mindenki nagyon illetődött volt, a nőcik még pityeregtek is kicsit. Timinek sem tetszett a nagy csend, sokszor megtörte bekiabálásokkal, de sajnos nem tudom, mit mondott...

Mikor végeztünk, újra kimehettünk a nagy előcsarnokba, ott készítettünk csoportképet, ami nagyon érdekes volt, mert még a Bálint is felfért a képre, a gép egyedül intézte a dolgát. Utána újra liftezhettünk.

Beugrottunk újra az autókba, és irány az étterem. Ott szépen megterített asztal várt minket, kerestem egy jó helyet, és lecsücsültem. Persze nem túl sokáig bírtam, indulhatott újra a futkározás. Sokszor ránkszóltak, hogy ne dübörögjünk, de mi persze nem hallgattunk az okos szóra, a Rékus jól be is ütötte a fejét egy kovácsoltvas virágtartóba.

Azért azt még elmondom, hogy milyen érdekes dolgok voltak ott: egy nagy akvárium hatalmas narancssárga, gyűrött képű halakkal, asztalok alatt bújkálás, fogócskázás-kergetőzés, finom leves, ehető gyöngyös torta, barátságos pincér bácsi, akinek mindig segítettem egy kicsit. Ja, és az egyik legnagyobb élmény: a vécében magától kapcsolódott a villany, habosítva adagolta a szappant, és egy robot mindig behúzta a törölközőt. Ez annyira jó hely volt, hogy többször is meglátogattam... :)

Az étteremből aztán hazamentünk Piri mamiékhoz, és otthon folytattuk a bulizást. Rékussal sokat játszottam, Timi pedig próbált elaludni ebben a zajban... Késő estére aztán nagyon elfáradtam, már félig álmomban vittek le az autóhoz, és másnap reggel már otthon ébredtem.

Igazán jó móka volt, máskor is megismételhetjük, Piri mami!

Éljen az örökifjú pár, és sok boldogságot születésnapod alkalmából is, Mami!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr882947887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása