Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Áki bá szülinapján Pápán

2011.07.10. 15:42 Baator

Hát ez igen jó móka volt! Egy edzéssel indítottunk a gyönyörű Gyémánt klubban, ahol gondolnak kicsikre és nagyokra egyaránt. Lent az edzésen zsákolgattam egy kicsit unaloműzőként, aztán edzés után fent a játszósarokban vasútat építettem Anyával és Apával (ők sem akartak kimaradni a jóból...).

A szülinapi buli egy horgásztó partján volt, ami aztán egy kalandos hely! Rögtön ketrecharccal kezdtem a délutánt, ugyanis találtam egy szabad trambulint. Miután kissé kitomboltam magam, tettünk egy tiszteletkört a tó körül. A legszebb rész a fűzfánál van. Kavicsokat dobáltam a vízbe, de aztán rám szóltak, hogy ennek a horgászok valószínűleg nem örülnek... :)

Találtam egy óriási homokozót, tele mindenféle játékkal - kb. másfél órán keresztül nem lehetett onnan kirobbantani engem. Aztán végül megszomjaztam...

Ákos bácsi születésnapjára rengeteg vendég érkezett, gyűltek az ajándékhegyek, Jani bácsiék meg csak szorgalmasan sütögették a husikat. (Amit Apa segített befűszerezni, az nem volt valami finom, de azért ettem én is.)

Sétakocsikáztunk a tó körül a gyerekekkel, az nagyon kalandos volt. Ellógtunk apró halakat fogni, egy ideig nem is kerestek az ősök, de aztán Anya szimatolni kezdett utánam, megtalált, és jöhetett az esti nagy kavicsdobálás.

Janóékkal is ökörködtünk egy jót a parton, a srácok jó passzban voltak, simán engedték magukat ugráltatni. - Jó képeket is készítettünk a bandáról.

Aztán jött a tortabontás, megkaptuk az első szeletet a szülinapi tortából, egy marcipán bokszkesztyűvel együtt. Ez utóbbit Apa nem engedte behabzsolni, nagy becsben tartotta.

A tüzijáték után indultunk csak haza, és mi fiúk úgy elfáradtunk, hogy durmoltunk hazáig az autóban. Anya hazahozott, aztán békésen szundiztunk tovább itthon. Csuda egy nap volt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr443104679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása