Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Karácsonyi meglepetések

2014.01.05. 09:08 Baator

Várúr lettem. Mivel kinőttem eddigi ágyikómat (amit Apa készített nekem), szükség volt egy nagyobbra. A Papa megadta a módját, tényleg jó nagy lett... :) Anya megrajzolta (közösen tervezgettük!), a Papa elkészítette. Csodás váram lett, nagyon örültem ennek az ajándéknak.

Persze más ajándékokat is hozott nekem a Jézuska, volt sok, amit ide hozott, de akadt bőven olyan is, amiért el kellett utazni. Igazából mindenhová vitt nekem valamit, és mindnek nagyon tudtam örülni: "Pont erre vágytam mindig!" Olyan ajándékot is kaptam, amit tavaly kértem tőle a levelemben, és lám, nem felejtette el...

Még olyan ajándékot is kaptam, ami csak január elején jött meg, a postás hozta Angliából. Így már van igazi Gracie Barra pulcsim, amit nagyon büszkén viselek.

Egyébként idén először lett nem igazi karácsonyfánk, aminek én eleinte nem örültem, de Anya elmagyarázta, hogy ez miért fontos, és így már értem, elfogadom. A végére meg is kedveltem. Szép fehér. És én díszíthettem idén is.

A fehér karácsonyfa már csak azért sem volt számomra meglepetés, hiszen a Falka-Karácsonyon már felállítottuk a dódzsóban (itt olvashattok róla), és még a 24-i "Piszkos Jiu-jitsu"-szemináriumon is emelte az esemény fényét (képek itt), csak délután hoztuk haza. Ez persze azt jelenti, hogy az egész ünnepi időszak természetesen nálunk jiu-jitsuval kezdődött, és már alig vártuk, hogy januárban újra edzhessünk. :)

Csendesen, családi körben teltek az ünnepek, néhány képet meg is mutatok:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr25750269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása