Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Első tanévzáróm

2014.06.14. 13:26 Baator

Lezártam az első tanévet, a bizonyítványomba beírták, hogy második osztályba léphetek. Persze nem csak ezt írták be, ódákat zengtek a szorgalmamról, ügyességemről, sokoldalúságomról, egy szóval rólam... :)

A tanévzárón a kitűnő tanulók jutalomkönyvet és elismerő oklevelet is kaptak. Én is kaptam egy szép könyvet, oklevelet, és további emléklapokat az év közbeni tanulmányi versenyeken való részvételemért.

video (még keressük...)

Külön kiemelték a nevemet a Szivárvány Újság országos tanulmányi versenye miatt is, ugyanis matekból a döntőbe jutottam. Már most lepipáltam anyukámat, mert ő elsős korában még nem szagolt közelről országos döntőt... :)

Az igazgató néni és más tanítók és tanárok is összefoglalták az elmúlt tanév történéseit, és olyan sok jót mondtak a diákokról, hogy vagy nem történt semmi rossz, vagy nem volt idejük rá, hogy elmondják... A nyolcadikosoktól is elbúcsúztunk, és mindenki ünnepi műsort adott, a hetedikesek búcsúztattak, a ballagók elbúcsúztak. Nagyon szomorúak voltak, sokan sírtak is, ebből arra következtetek, hogy nagyon jól érezték magukat nálunk. Meg tudom érteni, én is szeretem a sulit. Egyébként az egész iskola közös tanulmányi átlaga 4,17 lett, ami Anyáék szerint elég jó. Büszke vagyok, hogy ide járhatok, és nagy részem van ebben a szép eredményben!

És most jöjjön a jól megérdemelt nyári szünet!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr816475133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása