Bátor naplója

Bátorkodom megosztani Veletek mindennapjaim élményeit, érzéseit.

LEGJOBB KÉPEIM

Utolsó kommentek

  • Zsuzsa89: Gratulálok az ezüsthöz! Nagyon jó kis buli lehetett!!! (2013.05.10. 22:55) Olimpiai ezüst!
  • Zsuzsa89: Nekem ez a kép nincs is meg!!! (2013.01.09. 21:52) Piri mami az unokáival
  • Dittta: Nagyon jók a rajzaid!!!! :) (2012.06.13. 20:09) PIK(ásszóbá)TOR
  • Zsuzsa89: Kedves Bátor! Eszter nevében is köszönjük az éneket, nagyon szépen szólt, ügyi vagy! (2012.05.25. 14:30) Elindult a hétpettyes...
  • Dittta: Ez lett a kedvenc dalom. :) Tündér vagy! :) És olyan szépen ejted a szavakat! Zene füleimnek! :) (2012.05.24. 21:16) Elindult a hétpettyes...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Piri Mamiéknál Ajkán Karácsony másnapján

2007.12.26. 21:24 Baator

István napon mentünk, de sajnos regősökkel nem találkoztunk - kár, hogy nem annyira tartják már ezt a szép dunántúli szokást, én pedig még kicsi vagyok ahhoz, hogy felújítsam...

Piri Mamiék fája óriási, és roskadozik a sok arany és piros színű dísz alatt. Kicsi lámpácska is van rajta elég sok, úgyhogy tényleg varázslatosan csillog. Találtam rajta továbbá kicsi csengőcskéket is, sőt, törpe Mikulás is mászott az egyik ágon!

Szokás szerint rengeteg finomságtól roskadozott az ünnepi asztal. Sajnos mi az ebédidőt lekéstük, mert egy kicsit tovább aludtam, de utolértünk fogyasztásban mindenkit, aki előttünk kezdett egy órával... Megkóstoltam a finom húslevest répástul-mindenestül, aztán ettem rá Anya töltött csirkéjéből, megcsócsáltam egy saviubit, és az egészet megfejeltem egy jó nagy csont leszopogtatásával. Sütikből nem ehettem, mert a búzától piros pöttyös leszek (az pedig ugyebár kislányos...), a gluténmentes süti pedig úgyis ehetetlenül kavicsszerű - igaz, én kavicsokat is szívesen ennék, ha nem lennék állandóan szigorú felügyelet alatt... :)

(Ha van valakinek kipróbáltan finom gluténmentes sütireceptje, szívesen fogadja Anyukám!)

Meg kellett várnunk, míg Rékus felébredt, mert most mi pont abban a korban vagyunk, hogy felváltva alszunk: én még kétszer napközben, Rékus már csak egyszer egy nagyobbat. Amikor Rékus végre felébredt, "megjöhetett az Angyal". Türelmesen szöszmötöltünk addig a szobában, amíg meg nem hallottuk a csengőt, ami az Angyalka jelenlétére utalt. Siettünk is rögtön a Fához, de addigra Ő már nem volt ott... :( Az ajándékokat azonban megtaláltuk!

Én nagyon jó ajándékokat kaptam: egy diavetítőt néhány diafilmmel, két kisautót, két kis manócskát (Menő és Manó a nevük, Apukám mondta) és egy hajózós könyvecskét. Utóbbiakat már kipróbáltam, a diavetítés pedig a szüleimre vár.

Sajnos nagyon hamar elrepült a délután, el kellett indulnunk, hogy a szokásos esti programra idejében hazaérjünk. Az autóban rögtön bealudtam, olyan sok volt az élmény ma is.

Elvileg az idei év Karácsony ünnepe eltelt a mai nappal, de az én Ünnepem egészen január 3-ig tartani fog, mert Apu addig végig velünk lesz. Nagyon jó Apával fürcsizni esténként! És egész nap rettenetesen jól szórakozunk! Apa megmondja nekem az összes állatkámnak a nevét - nem is értem, Anyu miért nem tudta őket eddig...

Sok tervünk van az elkövetkező napokra: kirándulgatni is megyünk, megnézünk még pár fácskát (a dédikéjét például), diavetítőzünk, meg egyébként is egész nap játszunk... Majd beszámolok mindenről. Addig is készüljetek a megújulásra, készítsetek számadást az eltelt évről, tervezzétek a következőt. Az első legfontosabb ünnep a születésnapom! Remélem néhány dolog lekerül a tiltólistáról, és Anya egy kicsit lazít a gyeplőn... Várjuk a javaslatokat... :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://molnarbator.blog.hu/api/trackback/id/tr93537148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zita 2007.12.30. 13:36:43

Kedves Bátor! Látom jó sok helyen jártál és sok ajándékot kaptál karácsonyra! Mi sok puszit küldünk neked, reméljük nemsokára találkozunk és a közeledő szülinapod alkalmából felköszönthetünk! Zoárd is üdvözöl és Ő is várja, hogy játszatok együtt egy nagyot. puszilunk téged és szüleidet, Zita
süti beállítások módosítása